Gå til innhold

Nytt oppsett på DOL - jøje meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo - du kommer lett til siste leste innlegg i tråden også der. Du har det også som et valg der   :)

Ja, jeg så det etter at Hildeadmin gjorde meg oppmerksom på det. Super løsning.  :)

• Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hildeadmin

15

• Mirabell

9

• Sør

8

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener her. Kan du forklare litt mer eller legge inn et skjermbilde?

prøver å legge til et bilde - ser dere dette?

post-2348-0-47844900-1365513296_thumb.jp

Skrevet

Jepp.

skjønte du det jeg mente med svart pil foran innlegget da da? :)

Skrevet

Det betyr at tråden er flyttet fra et forumrom til et annet. :)

Skrevet

Takk for svar dere :)  Jeg har ikke gitt opp å venne meg til dette... så dere blir nok ikke kvitt meg SÅ lett!! Men FY som jeg savner gamleDOL!! :huh: (det går nok over ;))

Skrevet

Nå er DOL et forum det er 13 på dusinet av. Formen er nå liknende som de forum jeg aldri brukte besøke. 

Ja, jeg forsøker videre her- men jeg blir så IRRITERT hver gang. Liker ikke den uoversiktligheten, scrollingen og billedlig støy. Jeg har forsøkt og kommer til å forsøke videre. Men så langt blir jeg mest irritert, og forlater DOL for heller lese nyheter på andre web-sider.

Skrevet

Takk for svar dere :)  Jeg har ikke gitt opp å venne meg til dette... så dere blir nok ikke kvitt meg SÅ lett!! Men FY som jeg savner gamleDOL!! :huh: (det går nok over ;))

Godt å høre at du ikke gir opp  :) Jeg liker det nye jeg.  Jeg synes de har fått med mange gode funksjoner, og legger de til de tipsene de har fått av brukerne så blir det enda bedre. :)

Skrevet

Godt å høre at du ikke gir opp  :) Jeg liker det nye jeg.  Jeg synes de har fått med mange gode funksjoner, og legger de til de tipsene de har fått av brukerne så blir det enda bedre. :)

Det er jo alltid slik at når man ikke er vant til oppsettet, så tar det tid å venne seg til det ;) Normalt sett holder jeg meg stort sett unna slike typer foraer (med dette oppsettet), men DOL har vært i livet mitt i så mange år at jeg ikke greier å gi det helt opp ennå ;) Gi meg noen dager, så går det nok bra ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hei, det er mange supre tips å finne i denne informasjonstråden, angående hvordan få mest mulig oversikt over innlegg, feeder osv. Ta en titt i tråden, se om du finner svar på det du lurer på, og hyl ut her eller i en post om du lurer på noe mer eller annet enn det som står beskrevet der. :)

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/390459-velkommen-til-nytt-forum/

Savner en kortfattet smørbrødliste i stedet for så mye tekst å pløye gjennom.  Uansett går det vel ikke an å få en oversikt over tråden med undertråder slik at man lett ser hvem som har svart på hva?  Alt kommer i et virrvarr,  eller man må velge bort deler av tråden.  Oversikt får man ikke.

Anonymous poster hash: d7784...2d5

annlovindaen
Skrevet

Oversikt får man ikke.

Anonymous poster hash: d7784...2d5

Må si jeg ikke skjønner helt hva dere klager over jeg da - synes oversikten er så mye bedre nå. 

Lett å hoppe fra oversikten til dit du var i tråden sist blant annet. Nei, mye mye bedre enn gamle dol synes nå jeg.  Men jeg har forståelse for at vi er forskjellige altså   ;)

Skrevet

Jeg også. Kjenner på en slags "sorg" over å ha mistet noe fint jeg har ied og vært del i i 14 år...

Skrevet

Jeg liker layouten, jeg. :-)

Det er jo den samme som kvinneguiden.

Skrevet

Jeg også. Kjenner på en slags "sorg" over å ha mistet noe fint jeg har ied og vært del i i 14 år...

Enig! Nesten som da jeg var ferdig med alle 47 bøkene i Sagaen om Isfolket :P

Skrevet

Jeg liker layouten, jeg. :-)

Det er jo den samme som kvinneguiden.

Nettopp, det er grunnen til at jeg aldri har funnet meg til rette på kvinneguiden.

Skrevet

Nå har jeg vært litt aktiv her i dag, og jeg merker at jeg trives mer og mer med den nye layouten. Litt mye scrolling, og jeg liker ikke at jeg havner nederst i en tråd etter å ha skrevet et svar uansett hvorfra i tråden jeg trykket "svar" på... spesielt hvis det er mange sider, da er det mye jobb å finne tilbake igjen der man var... Men jeg håper fortsatt at det er en funksjon på dette som jeg ikke har oppdaget enda. 

100 nyeste savner jeg ikke lenger, etter at jeg oppdaget "nytt innhold siden forrige besøk"... Og jeg elsker mulighetene vi har til skrifttyper og diverse når vi skriver innlegg. Så jeg tror jammen meg dette går seg til for min del jeg  :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...