Gå til innhold

Revolusjonerende oppdagelser!

Anbefalte innlegg

Anna Banana

I dag skulle jeg lage middag, og irriterte meg for n'te gang over de utrolig frustrerende pakningene med kjøttprodukter. Dere vet, disse her:

Gilde-Edelgris-Renskaret-strimlet-kjott-

Hver gang jeg skal åpne en slik, angriper jeg pakningen med kniv, saks, øks, tenner og andre mer eller mindre velegnede våpen og banner mens jeg river et aliens-lignende hull midt i folien for å få ut innholdet.

Jeg sto og forbannet den idioten som hadde oppfunnet en så utrolig upraktisk forpakning, og lurte på hvorfor det ikke var en enklere måte å få den opp på. Det var da lyspæra (den hvor glødetråden er nesten avbrent) endelig tentes over hodet mitt. Selvfølgelig, hvorfor hadde jeg ikke tenkt på det før?! Jeg grep tak i folien i hjørnet av brettet, og så enkelt som bare det rev jeg av vakumhelvetet.

Er det bare jeg som er utrolig treig i oppfattelsen, eller er alle andre enn meg allerede klar over dette? ;)

Har du noen andre nyttige eureka-opplevelser å dele med oss litt...evneveike?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/390469-revolusjonerende-oppdagelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anna Banana

Jeg kan bare si at jeg heller ikke har oppdaget det foliehjørnet. Til tross for at jeg bruker det på påleggsinnpakninger. Her er det kniv som tas i bruk. :unsure:  

Bra det ikke bare er jeg som er sløv! ;)

Men det er jo ganske rart at de ikke har merket pakningen med en "riv her"-pil, i grunn...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...