Gå til innhold

Siste nye innlegg + litt ymse

Anbefalte innlegg

påskelilje

Innloggingen gikk helt fint. Det blir mye scrolling når en skal hoppe fra et forum til et annet, men det vender jeg meg kanskje til?

Finner ikke noe sted der de siste nye innleggene står? Slik det er nå, er det vanskelig å vite hvor det er aktivitet, om det er noen diskusjoner på gang, eller om det er helt dødt... Når en er på forumoversikten, så kommer jo siste innlegg i hvert forum opp, og inne på selve forumet, så står jo siste innlegg på hver tråd - men en samlet oversikt over de siste 50 eller 25 innleggene, har dere ikke det?

Og så en ting til: Ser at det er noen som har bilder/tegninger ved siden av nicket. Er dette noe brukerne selv har gjort, eller kan en risikere at f.eks. Facebookbilde plutselig dukker opp dersom e-posten på DOL er den samme som på FB?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/390473-siste-nye-innlegg-litt-ymse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Admin Doktoronline

Hei og hopp, har du kikket i denne? 
http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/390459-velkommen-til-nytt-forum/

Her står det godt forklart hvordan du kan følge med på aktiviteten i forumet. Selv er jeg blitt helt dilla på "Vis nytt innhold"-funksjonen øverst på siden her. Den gir meg full oversikt over nyeste innlegg i de tråder jeg vil følge med på.

Noe annet som er helt uvurderlig er varslingsinnstillinger (Se "Kontrollpanel", du kommer til panelet og din profil ved å klikke på brukernavnet ditt øverst her). Du kan velge å bli varslet når noen siterer deg f.eks. og mye, mye mer.  :)

Ang. bilde, klikk på brukernavnet ditt øverst på siden her (grått felt). Klikk på det lille pilsymbolet til høyre for brukernavnet og du har tilgang til Profil, Kontrollpanel osv. Ved å gå inn på Profil kan du legge inn/endre bilde. ;)

Innloggingen gikk helt fint. Det blir mye scrolling når en skal hoppe fra et forum til et annet, men det vender jeg meg kanskje til?

Finner ikke noe sted der de siste nye innleggene står? Slik det er nå, er det vanskelig å vite hvor det er aktivitet, om det er noen diskusjoner på gang, eller om det er helt dødt... Når en er på forumoversikten, så kommer jo siste innlegg i hvert forum opp, og inne på selve forumet, så står jo siste innlegg på hver tråd - men en samlet oversikt over de siste 50 eller 25 innleggene, har dere ikke det?

Og så en ting til: Ser at det er noen som har bilder/tegninger ved siden av nicket. Er dette noe brukerne selv har gjort, eller kan en risikere at f.eks. Facebookbilde plutselig dukker opp dersom e-posten på DOL er den samme som på FB?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...