Gå til innhold

Skal anonym bruker ha samme nummer på sine innlegg innen samme tråd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg mener at Webmaster informerte om at det skulle være slik, pga at det da blir lettere å følge diskusjoner.

Men på mitt forrige innlegg der jeg hadde 2 innlegg i samme tråd, ble det 2 forskjellige sifferkoder bak "Anonym bruker". Er dette en feil? Anonymous poster hash: a420f...164

Fortsetter under...

Gjest Admin Doktoronline

Jeg mener at Webmaster informerte om at det skulle være slik, pga at det da blir lettere å følge diskusjoner.

Men på mitt forrige innlegg der jeg hadde 2 innlegg i samme tråd, ble det 2 forskjellige sifferkoder bak "Anonym bruker". Er dette en feil? Anonymous poster hash: a420f...164

Du har oppfattet helt riktig, tallstrengen er til for at man skal kunne skille anonym bruker 1 fra anonym bruker 2 osv. Har meldt fra om dette så får vi se om det har skjedd en feil her. Takk for beskjed! :)

AnonymBruker

Admin Doktoronline, on 09 Apr 2013 - 13:54, said:

Du har oppfattet helt riktig, tallstrengen er til for at man skal kunne skille anonym bruker 1 fra anonym bruker 2 osv. Har meldt fra om dette så får vi se om det har skjedd en feil her. Takk for beskjed! :)

Takk!

Det var på denne tråden at det ikke fungerte: http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/390489-hake-av-p%C3%A5-post-som-anonym-ogs%C3%A5-n%C3%A5r-man-er-logget-inn-som-anonym/

Det har fungert på andre tråder som jeg har skrevet i etterpå.

Anonymous poster hash: a420f...164

Gjest Admin Doktoronline

Takk!

Det var på denne tråden at det ikke fungerte: http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/390489-hake-av-p%C3%A5-post-som-anonym-ogs%C3%A5-n%C3%A5r-man-er-logget-inn-som-anonym/

Det har fungert på andre tråder som jeg har skrevet i etterpå.

Anonymous poster hash: a420f...164

Jeg har fått litt svar på dette, kommer tilbake med mer info om tallstrengenes mysterier om en straks. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...