Gå til innhold

Funksjonen "mine innlegg"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat det er en skikkelig nedtur i den nye versjonen - for oss som liker å være anonyme. Vi kan jo ikke finne frem til oss selv lenger.

Anonymous poster hash: 9c356...101

Men du kan følge tråden, da finner du lett igjen ved å bruke filteret til nytt innhold. 

Annonse

AnonymBruker

Hildeadmin, on 09 Apr 2013 - 15:23, said:

Det er riktig. Innlegg skrevet som anonym lagres ikke under din profil, og du vil dermed ikke få dem opp under mine innlegg.

Kan man evt legge de trådene man har deltatt i, som favoritt, og dermed med letthet kunne finne igjen sine innlegg og svar?

De trådene som jeg lagrer som favoritt, vises de for andre enn meg selv? Anonymous poster hash: a8a9e...77d

Kan man evt legge de trådene man har deltatt i, som favoritt, og dermed med letthet kunne finne igjen sine innlegg og svar?

De trådene som jeg lagrer som favoritt, vises de for andre enn meg selv? Anonymous poster hash: a8a9e...77d

Jepp, du kan legge alle trådene du har deltatt i som favoritt. Ingen andre enn deg ser at du har valgt dem som favoritter. 

AnonymBruker

Hildeadmin, on 09 Apr 2013 - 15:28, said:

Jepp, du kan legge alle trådene du har deltatt i som favoritt. Ingen andre enn deg ser at du har valgt dem som favoritter.

Takk!

Hvor mange favoritter kan man velge å ha? Anonymous poster hash: a8a9e...77d

AnonymBruker

AnonymBruker, on 09 Apr 2013 - 15:24, said:

Akkurat det er en skikkelig nedtur i den nye versjonen - for oss som liker å være anonyme. Vi kan jo ikke finne frem til oss selv lenger.

Anonymous poster hash: 9c356...101

" Kan man evt legge de trådene man har deltatt i, som favoritt, og dermed med letthet kunne finne igjen sine innlegg og svar?

Jepp, du kan legge alle trådene du har deltatt i som favoritt. Ingen andre enn deg ser at du har valgt dem som favoritter. "

Videresender denne. Anonymous poster hash: a8a9e...77d

AnonymBruker

Hildeadmin, on 09 Apr 2013 - 15:32, said:

Har aldri hørt om at det skal være noen begrensning, så er rimelig sikker på at du kan ha så mange du vil. De blir eventuelt bare fordelt over mange sider. :)

Tusen takk!

Favoritter er en veldig bra funksjon, som da kan erstatte funksjonen "mine innlegg". Bortsett fra dersom man også lagrer andres tråder/innlegg som favoritt pga tema man er interessert i. Lagres trådene sortert etter dato de er skrevet, på mine favoritter? Anonymous poster hash: a8a9e...77d

Annonse

" Kan man evt legge de trådene man har deltatt i, som favoritt, og dermed med letthet kunne finne igjen sine innlegg og svar?

Jepp, du kan legge alle trådene du har deltatt i som favoritt. Ingen andre enn deg ser at du har valgt dem som favoritter. "

Videresender denne. Anonymous poster hash: a8a9e...77d

Og her kunne du med fordel brukt multisitat, da blir sitatene veldig oversiktlige.  ;)

Tusen takk!

Favoritter er en veldig bra funksjon, som da kan erstatte funksjonen "mine innlegg". Bortsett fra dersom man også lagrer andres tråder/innlegg som favoritt pga tema man er interessert i. Lagres trådene sortert etter dato de er skrevet, på mine favoritter? Anonymous poster hash: a8a9e...77d

De blir liggende sortert slik at den tråden med det nyeste svaret/innlegget ligger øverst. Så rekkefølgen vil endre seg etterhvert som trådene får svar. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...