Gå til innhold

Grunner til å si farvel, og ikke si farvel.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg savner det gamle oppsettet. Det var det som var bra med Doktor Online. Nå som forumet er likt alle andre forum, så er det andre forum med flere kategorier å poste i, som ikke bare er om sykdom.

Men hva jeg liker med det nye forumet her, er det nye bildet av NHD, som er veldig fint, og den hyggelige moderatoren Hildeadmin. De er en god grunn til å bli her. :)

Anonymous poster hash: 2c8e4...64e

Anonymous poster hash: 2c8e4...64e

Fortsetter under...

Jeg savner også det gamle oppsettet. Jeg har pleid å være på mange ulike fora, og grunnen til at jeg likte DOL så godt, var nettopp det mer oversiktlige oppsettet der. Denne forandringen tror jeg ikke har vært så lur. De burde spurt brukerne først, vist eksempler....

Men hva du mener med at det nå er andre forum, forstår jeg ikke helt. Det har jo alltid vært andre forum her, om ulike ting. Det har kommet noen få nye, med det er vel bare bra?

Denne type oppsett vi nå ser, har jeg sett før. På endel andre fora.... Men DOL var eneste forum jeg regelmessig brukte pga det egenartede oppsettet.

Nå er DOL lik alle de andre fora som jeg ikke orket/orker pga scrolling, billedlig støy og uoversiktlighet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...