Gå til innhold

De 10 siste innlegg, på forumforsiden.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra! Dette har jeg savnet. Er det noen måte man kan få utvidet denne til å gjelde feks 50 første (og for de som opplever den som plagsom evt da bare trykke på minus-tegnet slik at den forsvinner? 

Jeg finner den ikke, hvor er funksjonen/knappen?

Annonse

Men denne lista er jo ikke oppdatert! På min liste nå så står siste innlegg lagt inn 11.06. Og jeg har da vitterlig selv skrevet et innlegg for et par minutter siden, og det var da et par til som ble lagt inn nå de siste minuttene?

Men denne lista er jo ikke oppdatert! På min liste nå så står siste innlegg lagt inn 11.06. Og jeg har da vitterlig selv skrevet et innlegg for et par minutter siden, og det var da et par til som ble lagt inn nå de siste minuttene?

Den har vært oppdatert hele tiden her, ser du på selve forsiden da?

Gjest Admin Doktoronline

Hei, vi holder på å sjekke dette. Er det flere som opplever det samme?

Gjest Admin Doktoronline

Bra! Dette har jeg savnet. Er det noen måte man kan få utvidet denne til å gjelde feks 50 første (og for de som opplever den som plagsom evt da bare trykke på minus-tegnet slik at den forsvinner? 

Supert! Enig med XbellaX. 50 første hadde vært flott.

Hei, nå har vi ordnet det slik at 10 innlegg er standard, mens 30 er satt som et foreløbig maksimum. Det vil si at det bare er å trykke på plusstegnet om man vil se flere siste innlegg enn de siste ti. Det er også mulig å skjule alle siste innlegg - Skjul innlegg. ;)

Hei, nå har vi ordnet det slik at 10 innlegg er standard, mens 30 er satt som et foreløbig maksimum. Det vil si at det bare er å trykke på plusstegnet om man vil se flere siste innlegg enn de siste ti. Det er også mulig å skjule alle siste innlegg - Skjul innlegg. ;)

Kjempe flott! 

I dag er den borte. Dvs med en gang jeg logger ut så popper de siste innleggene opp, men når jeg logger inn er de borte (trykker på vis innlegg og pluss), hm, virket så fint i går at jeg begynner å mistenke at jeg har  gjort noe mystisk.

Annonse

annlovindaen

Hei Bella eller andre.

Hvordan får du opp de siste innleggene? Jeg får ikke opp dette, men de var der i forgårs. Trykker på pluss-tegnet men det skjer ingenting.

Når jeg trykker på pluss-tegnet kommer det et og et ekstra innlegg inn på lista over de siste. Så det først når jeg trykket flere ganger.

Kanskje det er sånn hos deg også?

Hei Bella eller andre.

Hvordan får du opp de siste innleggene? Jeg får ikke opp dette, men de var der i forgårs. Trykker på pluss-tegnet men det skjer ingenting.

Litt sent svar herfra men fungerer det hos deg nå? Plutselig dalte de ned i fanget mit t(10 siste) slik at jeg bare kunne øke dem ved å trykke på plass. I dag virker alt :-)

Gjest Admin Doktoronline

Litt sent svar herfra men fungerer det hos deg nå? Plutselig dalte de ned i fanget mit t(10 siste) slik at jeg bare kunne øke dem ved å trykke på plass. I dag virker alt :-)

Hei, teknikerne våre fant en feil her som krevde litt tid å få rettet opp, men nå skal alt være i orden. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...