Gå til innhold

De 10 siste innlegg, på forumforsiden.

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke opp listen med de siste innleggene på siden. I tillegg får jeg ikke muligheten for å velge fonter, smileys osv. Denne delen av vinduet er helt blass og responderer ikke når jeg forsøker å velge noe på det. Dette har vart over et par dager nå. Jeg håper at dere kan hjelpe meg. Det er åpenbart et "lokalt" problem da jeg ser andre bruker ikke har dette.

På forhånd takk!

Fortsetter under...

Når jeg velger: Doktoronline - Forum vises "Siste innlegg" etterfulgt av et plusstegn og et minustegn. Da listes alle de siste innleggene opp på liste. Dette har vært uproblematisk for meg inntil i går. På iPad'n funker det greit.

Hva kan det gjøres med dette?

Gjest Admin Doktoronline

Når jeg velger: Doktoronline - Forum vises "Siste innlegg" etterfulgt av et plusstegn og et minustegn. Da listes alle de siste innleggene opp på liste. Dette har vært uproblematisk for meg inntil i går. På iPad'n funker det greit.

Hva kan det gjøres med dette?

Du får ikke gjort noe med dette nå. Feeden fungerer ikke stabilt, men siden det er helg gjør vi ikke noe med dette nå. Feilretting vil skje i neste uke.

Du får ikke gjort noe med dette nå. Feeden fungerer ikke stabilt, men siden det er helg gjør vi ikke noe med dette nå. Feilretting vil skje i neste uke.

Takk for svar. Da smører jeg meg med tålmodighet så lenge.

Dog har jeg problem med at jeg automatisk blir logget av fra tid til annen. også litt frustrerende...huff...nå ble det mye klaging på en gang fra meg...Ha en god helg i alle fall!

I tillegg får jeg ikke muligheten for å velge fonter, smileys osv. Denne delen av vinduet er helt blass og responderer ikke når jeg forsøker å velge noe på det. Dette har vart over et par dager nå.

Hei!

Ser det ut som dette? (Se bilde)

post-1-0-76541700-1365958515_thumb.png

Dette er en mer avansert modus hvor man kan se bbkoden som innlegget består av. Du kan bytte tilbake til den vanlige modusen med lysbryterikonet som er til venstre i dette feltet. Jeg har markert ikonet med en pil i bildet som er vedlagt her. Kanskje du har kommet borti knappen ved en feil?

Håper det tipset løser akkurat det problemet for deg :)

(Merk at knappene ikke er tilgjengelige på iPad, iPhone el.)

Annonse

Tusen takk for hjelpen!  :P   

Hei!

Ser det ut som dette? (Se bilde)

attachicon.gifSkjermbilde 2013-04-14 kl. 18.57.40.png

Dette er en mer avansert modus hvor man kan se bbkoden som innlegget består av. Du kan bytte tilbake til den vanlige modusen med lysbryterikonet som er til venstre i dette feltet. Jeg har markert ikonet med en pil i bildet som er vedlagt her. Kanskje du har kommet borti knappen ved en feil?

Håper det tipset løser akkurat det problemet for deg :)

(Merk at knappene ikke er tilgjengelige på iPad, iPhone el.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...