Gå til innhold

Newbie eller Advanced Member?

Anbefalte innlegg

Webmaster:

Hvorfor i all verden står jeg som Newbie, mens Sør (f.eks) står som Advanced Member? Jeg også har jo vært på DOL i årevis, men jeg trodde først at alle ble Newbie her (siden jeg var blitt det) men nå ser jeg jo at det ikke er slik. 

Hvordan kan dette ha seg, at noen blir det ene og noen det andre, selv når man slett ikke er noen Newbie? Selv Sør har vel ikke rukket å skrive så mange innlegg på dette nye stedet at han kan ha blitt advanced?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/390543-newbie-eller-advanced-member/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Webmaster:

Hvorfor i all verden står jeg som Newbie, mens Sør (f.eks) står som Advanced Member? Jeg også har jo vært på DOL i årevis, men jeg trodde først at alle ble Newbie her (siden jeg var blitt det) men nå ser jeg jo at det ikke er slik. 

Hvordan kan dette ha seg, at noen blir det ene og noen det andre, selv når man slett ikke er noen Newbie? Selv Sør har vel ikke rukket å skrive så mange innlegg på dette nye stedet at han kan ha blitt advanced?

Har ikke noe med antall år å gjøre men hva man har produsert av innlegg på dette nye forumet.

Har ikke noe med antall år å gjøre men hva man har produsert av innlegg på dette nye forumet.

Helt riktig. :) 

Men, nå er alle gjort om til "medlem". Vi har fjernet prikkene under avataren som ga en indikasjon på hvor aktiv man er i forumet, og disse to henger jo litt sammen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...