Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som bibliotekmedarbeider setter jeg stor pris på at foraene er satt opp i alfabetisk rekkefølge, men kan ikke Åpent forum stå øverst?! Siden det er nederst så blir det uhorvelig mye scrolling for å komme dit og jeg vil tro de fleste går inn på det forumet når de skal inn?

I tillegg så ønsker jeg meg at man kommer tilbake til det punktet man var på skjermen når man har lest et innlegg og klikker tilbake-pilen, nå kommer man øverst på siden. Upraktisk dersom man hadde kommet et stykke ned og skulle fortsette å lese nedover...

Fortsetter under...

Det er etter min mening ikke nødvendig å gå inn på hvert enkelt fora om man er innom her jevnlig  DA er det letteste å  bruke "vis nytt innhold." Om man bruker filteret nye innlegg siden sist ser man alle nye innlegg i alle fora, og det er lett å se hvilke fora det er lagt under opprinnelig. 

Det er etter min mening ikke nødvendig å gå inn på hvert enkelt fora om man er innom her jevnlig  DA er det letteste å  bruke "vis nytt innhold." Om man bruker filteret nye innlegg siden sist ser man alle nye innlegg i alle fora, og det er lett å se hvilke fora det er lagt under opprinnelig. 

På gamle dol brukte jeg kun 100 nyeste, men her vet jeg sannelig ikke hva jeg kommer til å gjøre... :huh:

På gamle dol brukte jeg kun 100 nyeste, men her vet jeg sannelig ikke hva jeg kommer til å gjøre... :huh:

Jeg bruker bare "Vis nytt innhold" her på nye dol. På gamle dol brukte jeg både svar til meg og 100 nyeste. Savner svar til meg, men ellers er jeg noenlunde fornøyd.

Annonse

Vis nytt innhold er ikke noen dårligere funksjon enn 100 nyeste. Den viser jo de siste innleggene i alle fora, eller du kan velge ut fora du vil oppdatere. Og når du trykker på prikken før tittelen på tråden kommer du direkte til siste uleste, men det vet du vel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...