Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Kan dere hjelpe meg?

Jeg bruker iPad'n mye, og har levd med DOL via den i laaang tid.

Nå er bokstavene og websiden på iPad'n så knøttliten at det er vanskelig å lese hva som står.

Jeg ser det finnes et mobilformat som jeg bruker på iPhonen, men finnes det et iPad-format? Hva gjør jeg?

På forhånd takk for raske svar :P

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/390615-kn%C3%B8ttliten-dol-p%C3%A5-ipod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Kan dere hjelpe meg?

Jeg bruker iPad'n mye, og har levd med DOL via den i laaang tid.

Nå er bokstavene og websiden på iPad'n så knøttliten at det er vanskelig å lese hva som står.

Jeg ser det finnes et mobilformat som jeg bruker på iPhonen, men finnes det et iPad-format? Hva gjør jeg?

På forhånd takk for raske svar :P

Enig, veldig smått hos meg og. De første 1-2 dagene var det et format til som man kunne velge, nederst under "endre forumutseende". Det var blått og lignet på mobilformatet. Nå er det formatet borte... Endret av Mirabell
Gjest Admin Doktoronline

Enig, veldig smått hos meg og. De første 1-2 dagene var det et format til som man kunne velge, nederst under "endre forumutseende". Det var blått og lignet på mobilformatet. Nå er det formatet borte...

Jeg har meldt dette videre. ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...