Gå til innhold

Hei! DOL overstrømmes av reklame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvor? 

Jeg ser reklamen over og på kantene, men ikke i forum.

Hvordan tenker du at DOL skal finansiere

Jeg beklager at jeg ikke formulerte meg godt nok i startinnlegget. Jeg tenkte ikke på den faste reklamen på kantene, men på reklametråder som er postet i forskjellige forum

Anonymous poster hash: 11034...818

Hvor? 

Hvordan tenker du at DOL skal finansieres?

Det er selvfølgelig spam-innlegg som reklamerer for diverse legemidler som menes med dette her. Jeg bladde meg fram til side 31 på "nye innlegg" og ALT var spam!

Annonse

Hvor? 

Hvordan tenker du at DOL skal finansieres?

Jo, den har havnet i forum. Er det pga man kan poste anonymt nå? http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/391101-ordering-plavix-usa-price-buying-cheap-plavix-cheap-no-prescription/#entry3467733 og div annet spam! 

Et par tips til webmaster.

Det er flott at man kan ha mulighet for å skrive anonymt, men ulempen er som dere har sett - at folk misbruker forumet til å spamme.
En mulighet er at man må verifisere telefonnummeret når man har en bruker, dvs at man må være innlogget pluss ha verifisert telefonnummer for å kunne velge å svare anonymt. Fordelen her er at det blir lettere for dere å ta syndere som misbruker forumet. 

En annen mulighet er at man ikke kan legge inn linker og bilder når man svarer anonymt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...