Gå til innhold

EØS-borgere kan få norske dagpenger i andre land

Anbefalte innlegg

En fersk uttalelse fra den europeiske Efta-domstolen slår bena under det norske forbudet mot å ta med seg ledighetstrygd ut av landet.

I norsk folketrygdlov står det at du må fysisk oppholde deg i Norge for å ha rett til dagpenger. Efta-domstolen slår fast at Norge ikke har anledning til å stille dette kravet.

Nok et eksempel på at vi ikke lenger er herrer i eget hus. Nei til EØS og Schengen!

Fortsetter under...

Rykter sier også at folk fra Vest-Agder får ta dagpengene med seg hvis de flytter til Aust-Agder!

***Norge ut av Hordaland nå!***

Oi! for en bombe det er at du snarest mulig ønsker å tømme statskassa og legge landet i ruiner....

.....ja sånn bortsett fra at det har vært ditt hovedbudskap i åresvis.

For øvrig synes jeg det er smakløst av deg å bruke det gamle Sovjet-symbolet som avatar. Det er et hån mot alle de millionene som ble drept av kommunistene.

At en politisk mørkerød selverklært ateist med islamistiske sympatier, misbruker det fremste symbolet for vårt kjære land med sin kristenhumanistiske tradisjon, burde være straffbart.

Rykter sier også at folk fra Vest-Agder får ta dagpengene med seg hvis de flytter til Aust-Agder!

***Norge ut av Hordaland nå!***

Du fikk ikke med deg poenget før du starter autopilot-rallingen. Alt er ved det gamle med andre ord. 

Annonse

For øvrig synes jeg det er smakløst av deg å bruke det gamle Sovjet-symbolet som avatar. Det er et hån mot alle de millionene som ble drept av kommunistene.

Ironi er tydeligvis ikke din sterke side. Jeg syntes forøvrig det er smakløst av deg å bedrive flaggskjending.

Oi! for en bombe det er at du snarest mulig ønsker å tømme statskassa og legge landet i ruiner....

.....ja sånn bortsett fra at det har vært ditt hovedbudskap i åresvis.

At mannen er dum som er brød er nok en gang bevist.

Du fikk ikke med deg poenget før du starter autopilot-rallingen. Alt er ved det gamle med andre ord. 

Selvsagt fikk jeg med meg poenget; det er du som bedriver tendesiøs propaganda, som Stalin ville vært stolt av.

Jeg regner med det er derfor du ha hammer og sigd som avatar?

Selvsagt fikk jeg med meg poenget; det er du som bedriver tendesiøs propaganda, som Stalin ville vært stolt av.

Din ralling er bevis på at du ikke gjorde det.

Jeg regner med det er derfor du ha hammer og sigd som avatar?

*LOL*

Ironi er tydeligvis ikke din sterke side. Jeg syntes forøvrig det er smakløst av deg å bedrive flaggskjending.

Hammer og sigd symbolet er litt for alvorlig til å bruke som fleip.

Flaggskjending vet du tydeligvis ikke hva betyr.

Annonse

Hei!

Hvem er sør og hvem er nord :-)

Dere har jo samme avatar :-)

Ta heller en puslespillbrikke el.l.

Jeg tenkte at salamander for meg ble for gjenkjennelig, så jeg byttet til puslespill men jeg er ikke sånn heller :-)

Hei!

Jeg tenkte at salamander for meg ble for gjenkjennelig, så jeg byttet til puslespill men jeg er ikke sånn heller :-)

Det er bare N&N som gjør seg tåpelig ved å kopiere avataren min.

Det er bare N&N som gjør seg tåpelig ved å kopiere avataren min.

Den dagen da islamisttilhengere og folk som definerer vært kjære land som " et tilfeldig stykke jord", slik du har gjort, får monopol på å bruke flagget vårt.....den dagen kommer ikke.

Hei!

Godt poeng! Og PS: Salamanderen din var veldig fin, og neppe særlig gjenkjennelig ift deg, tenker jeg  ;)

Din bruk av akkurat den avataren var en relativt dårlig idé i utgangspunktet.

Den avataren passer meget godt for akkurat det jeg forfekter her innne - den norske Grunnloven, det norske sosialdemokratiet, og "den norske modellen".

Ytringsfrihet, religionsfrihet og nå Menneskerettighetene er nemlig forankret i den norske Grunnloven, og det er vanskelig å bli stort "norskere" enn det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...