Gå til innhold

EØS-borgere kan få norske dagpenger i andre land

Anbefalte innlegg

Synes det er et overgrep mot vår nasjonale symbol at Sør bruker det norske flagg.

Anonymous poster hash: 010dc...7d8

*humre*  Du har nok snudd ting på hodet.

At du er uenig med den norske Grunnloven, ytringsfrihet og religionsfrihet gjør ikke meg "unorsk", i motsetning til visse andre her som klager over alt som er norsk og sprer intoleranse.

Du må gjerne lete gjennom alle innleggene mine på DOL for å se om du finner noe "unorsk", men legg da gjerne med en link.

Fortsetter under...

Tvert i mot, jeg er faktisk den som oftest forsvarer "den norske modellen", det norske sosialdemokratiet, det norske systemet, den norske Grunnloven - inkl. ytringsfrihet og religionsfrihet og selvsagt Menneskerettigheter.

Inkl. den norske velferdsstaten, likestilling, et inkluderende samfunn, osv.

I motsetning til andre som har sutret over alt i Norge de siste årene, mener man skal gi opp Oslo, og som klager over "alt" som demokratisk valgte regjeringer har gjort de siste 40 år.

Så jo, jeg representerer det man kan kalle "norske verdier", og den politikken som har vært de siste tiårene.

Men det er jo hyggelig at opptil flere nå kopierer min avatar for å vise at de er enig med meg!

Tvert i mot, jeg er faktisk den som oftest forsvarer "den norske modellen", det norske sosialdemokratiet, det norske systemet, den norske Grunnloven - inkl. ytringsfrihet og religionsfrihet og selvsagt Menneskerettigheter.

Inkl. den norske velferdsstaten, likestilling, et inkluderende samfunn, osv.

I motsetning til andre som har sutret over alt i Norge de siste årene, mener man skal gi opp Oslo, og som klager over "alt" som demokratisk valgte regjeringer har gjort de siste 40 år.

Så jo, jeg representerer det man kan kalle "norske verdier", og den politikken som har vært de siste tiårene.

Men det er jo hyggelig at opptil flere nå kopierer min avatar for å vise at de er enig med meg!

Bla bla bla bla bla...den vanlige sausen av selvskryt og fordreid virkelighet.

Hadde du eid et fugg av skam ville du ha skiftet til noe som folk flest forbinder deg med. En halvmåne, flagget til Hamas, et omvendt kors, et pentagram, en skutt hund, en skrikende kverulant/psykopat e.l.

Å krenke et av de kjæreste symbol folk har slik du nå gjør er grovt, respektløst og provoserende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...