Gå til innhold

Har dere mye kontakt med familien deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har relativt lite kontakt med min, bare det som er nødvendig, og formelt og korrekt,

Jeg/vi har lite til felles, men jeg vil ha fred, så derfor har vi den formelle kontakt.

Dette gjelder familien utover mine barn og min mann og hans familie.

Min manns familie har vi derimot mer kontakt med da vi har mer felles.

Jeg har nesten daglig kontakt med den av mine søsken som bor nærmest (noen få km), men vi møtes ikke like ofte, altså. Tipper vi møtes 3 ganger i uka i snitt, nå har jeg abstinenser fordi jeg ikke har sett tanteungene på ei uke fordi jeg er syk. Mitt andre søsken bor 20 mil unna, og vi har kontakt ukentlig, vil jeg tro. Jeg snakker med foreldrene mine ca ukentlig på telefonen (de er skilt fra hverandre), men min mor er -veldig- ivrig på facebook, så jeg vet allikevel alltid hva hun gjør til nærmest enhver tid.

Jeg spiller mye med det søskenet som bor nærmest, et par mobilspill, og da blir det ofte naturlig å sende chatmeldinger i spillet om dette og hint.

Annonse

Jeg snakker i telefonen med min søster kanskje en gang annenhver uke. Vi ses vel sånn ca en gang i måneden, litt oftere om sommeren. Melder (sms) nesten daglig med min mor og flere ganger i uka med min far. Snakker 1-2 ganger i uka i telefonen med min mor, treffer henne nesten hver uke. Min far treffer jeg 1-2 gange ri måneden. Mannen min snakker i telefonen med sin mor 2-5 ganger i uka (hun bor alene langt fra oss), og vi treffer henne 4-6 ganger i året.

Snakker med dattera mi en til to ganger i uka og nå har jeg ikke mast om besøk så nå har hun begynt å ringe sjøl og vil komme.  Absolutt en forbedring.  Men hun har det fryktelig travelt, jobber nesten fullt og tar master ved siden av.

Eldstemann lever sitt eget liv med kone og svigerforeldre og minste bor fremdeles hjemme.  Mer familie har jeg ikke lenger så de er vanskelig å ha kontakt med  <_<

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...