Gå til innhold

Prøver like dette men...

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært innom 4-10 ganger pr døgn siden omleggingen. Jeg ser helt åpenbare positive funksjoner, men de negative overskygger. Det mest negative er scrollingen (etterfulgt av visuelt støy). Jeg blir skikkelig irritert og leser derfor mye mindre enn før,  og ender med å logge ut. Timene går og jeg forsøker igjen. Det samme skjer.

Jeg må si jeg savner gamle DOL...

Trøsten får være at jeg har fått mer tid til andre ting. Ha en fin helg. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/391443-pr%C3%B8ver-like-dette-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan ikke si meg annet enn helt enig, jeg også. Det jeg svaner mest er svar på svar- funksjonen, og trådlisten. Men som du sier, ved å droppe DOL får vi mer tid til andre ting. Selv om det kanskje ikke var meningen med omleggingen.

Anonymous poster hash: 70591...764

Jeg synes nye DOL er langt bedre, mer oversiktelig og langt raskere å navigere rundt i.

Det er også flere muligheter (avatarer, skrifttyper, bilder, osv), og man finner lett frem til det man har skrevet.

Det er også langt likere "look and feel" til andre fora man er på.

AnonymBruker

Nå har jeg vært innom 4-10 ganger pr døgn siden omleggingen. Jeg ser helt åpenbare positive funksjoner, men de negative overskygger. Det mest negative er scrollingen (etterfulgt av visuelt støy). Jeg blir skikkelig irritert og leser derfor mye mindre enn før,  og ender med å logge ut. Timene går og jeg forsøker igjen. Det samme skjer.

Jeg må si jeg savner gamle DOL...

Trøsten får være at jeg har fått mer tid til andre ting. Ha en fin helg. :-)

Så fint at du får mer tid til andre ting!

:-)

God helg!

Anonymous poster hash: 1cd79...3c0

Annonse

Jeg prøver å få det til,men merker jeg mister interessen med å lese. Detter liksom av og kjeder meg

Slik er det litt for meg og. Blir også fryktelig lei av scrollingen, fordi det er så mye luft mellom innleggene blir hver tråd svært lang. Frykter musearm  :wacko:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...