Gå til innhold

Kampanje: Sett norsk flagg som avatar

Anbefalte innlegg

Flere av oss har det norske flagget som avatar, for å markere vår støtte til at Menneskerettighetene nå er en del av den norske Grunnloven, inkl asylinstituttet.

Du er også med på å støtte "den norske modellen" og en inkluderende velferdsstat for å ta vare på menneskene som bor her.

Støtt dette initiativet med å sette et norsk flagg som avatar!

Bruk gjerne bildet dere finner her:

http://polarcoordinate.files.wordpress.com/2011/07/norsk_flagg_stang.jpg

Klikk på der eget nick står nesten øverst på siden (rett tli venstre for "logg ut")

Velg Kontrollpanel

Sett inn URLen til bildet (den rett ovenfor her), og lagre.

TUSEN TAKK til alle som er mer på markeringen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/391458-kampanje-sett-norsk-flagg-som-avatar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle akkurat til å starte en tråd der jeg ville be Sør eller Sur Kjerring om å bytte avatar siden det er så forvirrende at dere har samme. Men så ser jeg her at det er du som har oppfordret til det, Sør.

Jeg syns det er et dårlig forslag. Avatar er genialt for å gjenkjenne nick. Mange (deriblant jeg), er mye flinkere til å huske bilde enn navn. Og det å gjenkjenne brukere er også noe Lillemus har etterlyst. Kan dere ikke heller putte et lite flagg nede i et hjørne av avatren, slik mange gjør på FB og Twitter? Det er mye bedre enn å ha identisk avatar.

Endret av Ulvinnen

Annonse

Jeg burde trolig ha en avatar med et bilde av et tog kjørende oppi ei li.... men det virker like kjedelig som nicket mitt :huh:

Nå fik jeg lyst til å søke etter togilder til deg ;) Det finnes sikkert noen stilige. Og "Li" delen er ikke så nøye med om du ikke får med.

Annonse

dette er sniksosialisme Sør. Flagget er ikke til for att du skal prøve å monopolisere det til å være ett symbol for venstresiden.  Flagget er ikke politisk..... Tradisjonellt blir det brukt politisk kun av nasjonalister. Norges flagg misbrukes.  La ett flagg være ett flagg. Noe man tar frem på flaggdager.

Til og med agurger prydes med flagg idag, og nå ditt initiativ....

Nei, respekter flagget som samlende symbol, og ikke misbruk det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...