Gå til innhold

DOL er død - eller bare i dvale!?

Anbefalte innlegg

Jeg savner de engasjerte - og engasjerende - trådene som sprikte i alle retninger på gamle DOL!

Jada, det er fint og flott med ulike sitatmuligheter, mulighet for å poste bilder og smileys og greier, men en blir  jo ikke engasjert i å lese i slike endeløse tråder som her! Jeg er jo ikke alene om å mene dette - det har vel ikke vært noen nye engasjererende tråder siden omleggingen!

Sukk! Det verste er at jeg vil savne DOL. Men ikke umulig jeg kan anvende tiden bedre, egentlig :P.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/391459-dol-er-d%C3%B8d-eller-bare-i-dvale/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser for meg at det blir vanskelig å henge med i de lange trådene - som bare går nedover og nedover før de skifter side - og hvem svarer hvem, og hvor langt i tråden var jeg sist jeg leste i den?

På gamle DOL gikk man inn i tråden igjen, og så hvilke innlegg som hadde skiftet farge og ikke, og fortsatte derfra...

AnonymBruker

Ja tenk så fint å starte tråd om intimbarbering og så kan Sør fyke over på alle de andre forumene sine med hva vi skriver her inne.  Nei takk Sør finn deg et liv med vanlige mennesker...

Det gjør han vel ikke? Og hvilke forum er dette i såfall?

Anonymous poster hash: f2622...8c8

Annonse

Jeg tror kanskje mange av oss vanka på DOL fordi vi ikke fant oss helt til rette på andre foraer med samme oppsettet som her... Merker selv at jeg synes det er mindre oversiktlig nå, og det gjør at det er litt større tiltak å gå inn på DOL ..... Jeg lever i håpet om at den følelsen skal endre seg, men ser ikke helt for meg det akkurat nå, nei ;)

Ja tenk så fint å starte tråd om intimbarbering og så kan Sør fyke over på alle de andre forumene sine med hva vi skriver her inne.  Nei takk Sør finn deg et liv med vanlige mennesker...

Jøss..... den der virka en smule paranoid eller..eh... fantasifull? :rolleyes:

AnonymBruker

Jeg savner de engasjerte - og engasjerende - trådene som sprikte i alle retninger på gamle DOL!

Jada, det er fint og flott med ulike sitatmuligheter, mulighet for å poste bilder og smileys og greier, men en blir  jo ikke engasjert i å lese i slike endeløse tråder som her! Jeg er jo ikke alene om å mene dette - det har vel ikke vært noen nye engasjererende tråder siden omleggingen!

Sukk! Det verste er at jeg vil savne DOL. Men ikke umulig jeg kan anvende tiden bedre, egentlig :P.

Det har vært fint vær i det siste. Men det er jo også flere som har sagt at de har begrenset bruken av nettet i det siste

Anonymous poster hash: 5234c...4d6

AnonymBruker

Hm... skulle prøve å skrive et nytt innlegg på DOL, men finner ingen send-knapp..... får bare opp "forhåndsvis", men kan ikke sende noe..... Kanskje ikke rart det er "dødt" her inne da? :P Noen som vet hva jeg gjør feil?  *frustrert*

Knappen "opprett nytt emne" som vises under boksen med innlegget i  mens du skriver nytt emne, er "Post-knapppen"

Anonymous poster hash: 5234c...4d6

Annonse

Jeg synes oppsettet er helt greit, men savner de gamle diskusjonene her.

Det er jo en klar sammenheng. Dette oppsettet er ikke egnet til diskusjoner i den form vi hadde på gamle DOL - da det kunne bli ulike diskusjoner i én og samme tråd, og det var enkelt å skille disse fra hverandre. Nå listes jo alle innlegg under hverandre i én eneste lang tråd, og jeg skjønner i hvertfall ikke hvordan en da skal kunne få samme diskusjonene.

Det er jo en klar sammenheng. Dette oppsettet er ikke egnet til diskusjoner i den form vi hadde på gamle DOL - da det kunne bli ulike diskusjoner i én og samme tråd, og det var enkelt å skille disse fra hverandre. Nå listes jo alle innlegg under hverandre i én eneste lang tråd, og jeg skjønner i hvertfall ikke hvordan en da skal kunne få samme diskusjonene.

Du blir meget fort vant med det. Garantert. Dette er formen som benyttes nesten overalt.

Du blir meget fort vant med det. Garantert. Dette er formen som benyttes nesten overalt.

Jeg er klar over at denne formen er den vanlige - det var vel kanskje derfor jeg likte DOL bedre enn f.eks. Kvinneguiden.

Men svært så du forsvarer DOL til enhver tid - skulle nesten tro du jobbet for dem? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...