Gå til innhold

DOL er død - eller bare i dvale!?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er klar over at denne formen er den vanlige - det var vel kanskje derfor jeg likte DOL bedre enn f.eks. Kvinneguiden.

Men svært så du forsvarer DOL til enhver tid - skulle nesten tro du jobbet for dem? ;)

Hei,

Nei, men jeg har vært på DOL siden slutten av 90-tallet. Jeg vet hvor vanskelig ting kan være, og jeg ser jo at den gamle "modellen" var nettopp det - gammel. Det var på tide å bruke noe som flere nybegynnere kunne sette seg inn i. DOL var meget forskjellig fra det de var vant med, for folk som kom "utenfra".

annlovindaen

Jeg er klar over at denne formen er den vanlige - det var vel kanskje derfor jeg likte DOL bedre enn f.eks. Kvinneguiden.

Men svært så du forsvarer DOL til enhver tid - skulle nesten tro du jobbet for dem? ;)

Jeg har også vært veldig positiv til forandringen av DOL, og er nok her mer nå. Synes det er enklere å følge med på trådene jeg vil.

Men selv om jeg synes dette, jobber jeg ikke for DOL. Man kan like dette nye oppsettet selv om

Jeg har også vært veldig positiv til forandringen av DOL, og er nok her mer nå. Synes det er enklere å følge med på trådene jeg vil.

Men selv om jeg synes dette, jobber jeg ikke for DOL. Man kan like dette nye oppsettet selv om

Jeg misliker ikke det nye oppsettet på dol og har ikke kritisert det eneste sted, men jeg misliker sterkt hvis Sør jobber for dol.

Jeg misliker ikke det nye oppsettet på dol og har ikke kritisert det eneste sted, men jeg misliker sterkt hvis Sør jobber for dol.

Jeg jobber ikke for DOL.

Jeg har dog et flagg som avatar, men bildet er uten flaggstang, fordi jeg husker at du ble så opphengt i sånne.

Annonse

Liza i London

Milde himmel ! Her var det forandringer....og det å logge meg inn utløste nesten identitetskrise :(. Jeg eksisterte ikke i databasen deres

Jaja, om Dol nektet å gjenkjenne meg så er det gjensidig! Det blir jo nesten som en sorgprossess dette, tapet over en god, gammel havn i cyberspace

Milde himmel ! Her var det forandringer....og det å logge meg inn utløste nesten identitetskrise :(. Jeg eksisterte ikke i databasen deres

Jaja, om Dol nektet å gjenkjenne meg så er det gjensidig! Det blir jo nesten som en sorgprossess dette, tapet over en god, gammel havn i cyberspace

Ja, jeg kjenner også litt på en slags sorg - en trygg plass jeg har vært i 14 år... Veksler mellom å være sint på omleggingen, tenke at jeg skal bare droppe helt ut, og prøve å være likegylig til alt stashet rundt her og bare fortsette som før. Men det blir jo ikke som før :-(

Liza i London

Ja, jeg kjenner også litt på en slags sorg - en trygg plass jeg har vært i 14 år... Veksler mellom å være sint på omleggingen, tenke at jeg skal bare droppe helt ut, og prøve å være likegylig til alt stashet rundt her og bare fortsette som før. Men det blir jo ikke som før :-(

Men vi er jo egentlig ganske tøffe, etterhvert finner vi oss tilrettte. Og når alle de anonyme har funnet seg nick så blir det kanskje som før....nesten

Men vi er jo egentlig ganske tøffe, etterhvert finner vi oss tilrettte. Og når alle de anonyme har funnet seg nick så blir det kanskje som før....nesten

Hyggelig å se deg igjen!

Anatidaephobia is the pervasive, irrational fear that, somewhere in the world, a duck is watching you. The person believes that no matter where they are or what they are doing, a duck is watching them.

The people who suffer from this phobia have suffered some sort of trauma in their lives, likely when he or she was a child. This trauma probably had to do with a duck or some sort of related water fowl, like a goose. Perhaps the person was attacked by one of these animals.

Some of the symptoms of this phobia include an anxiety or panic attack. This results in a dry mouth, shortness of breath, muscle tension, hyperventilation, etc.

:skremt:

Liza i London

Hyggelig å se deg igjen!

:skremt:

Hmmm, må jeg til å tolke nå da - lenge etter sengetid B)

1) Du anser meg for å være en duck....jeg følger med deg ( det siste stemmer for så vidt, jeg leser her)

2) Du forsøker å fortelle meg at du egentlig har det veldig vondt.

3) Kombinasjon av disse to...mest sannsynlig.

OK, vil du snakke om det nå eller senere?

Annonse

Hmmm, må jeg til å tolke nå da - lenge etter sengetid B)

1) Du anser meg for å være en duck....jeg følger med deg ( det siste stemmer for så vidt, jeg leser her)

2) Du forsøker å fortelle meg at du egentlig har det veldig vondt.

3) Kombinasjon av disse to...mest sannsynlig.

OK, vil du snakke om det nå eller senere?

Jeg tenker begge to, siden jeg skal til London neste uke.

Kanskje vi burde mate endene i Hyde Park?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...