Gå til innhold

Noe liv her?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er det noe liv her inne?

Hva skal du ha til middag i dag?

Svinefilet her :)

Her regner det skikkelig i dag, så det blir ikke ut på tur. Må være oppholdsvær da, hvordan er været hos deg?

Alle snakker jo om været...eller? :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe liv her inne?

Her regner det skikkelig i dag, så det blir ikke ut på tur. Må være oppholdsvær da, hvordan er været hos deg?

Kanskje "alle" står på kjøkkenet og tilbereder middag nå? :)

Det blir nok mer liv her i ettermiddag /kveld når gutta kommer :D

Anonymous poster hash: 99250...7d6

stjernestøv
Skrevet

Kanskje "alle" står på kjøkkenet og tilbereder middag nå? :)

Det blir nok mer liv her i ettermiddag /kveld når gutta kommer :D

Hehe, mulig det :D

Men har sett at det er mange på forumet til tider, synd de ikke skriver noe :wacko:

Skrevet

Jeg er fremdeles innom flere ganger døgnet, og er vel en av de som blir telt opp. Er mindre interessant å lese her, det er mer scrolling og visuelt støy- og jeg er her i kortere tidsrom enn før. Skriver sjeldnere enn før.  Har likevel ikke gitt helt opp.  

Skrevet

Er det noe liv her inne?

Her er det spysyka, tips til middager som spysyke tåler? De er på bedringens vei, jeg har ikke fått noe ennå... må være noe lett fordøyelig....   Oppholdsvær i stad, men blåste litt, og nå litt regn. Jau.. tørrprat er greia :)

stjernestøv
Skrevet

Jeg er fremdeles innom flere ganger døgnet, og er vel en av de som blir telt opp. Er mindre interessant å lese her, det er mer scrolling og visuelt støy- og jeg er her i kortere tidsrom enn før. Skriver sjeldnere enn før.  Har likevel ikke gitt helt opp.  

Det går jo an å prøve litt istedenfor å klage, godt du ikke har gitt helt opp da :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe liv her inne?

Du kan jo prøve med å starte en tråd med et veldig engasjerende emne, og kanskje flere svarer.

Men jeg tror nok at det er mer liv i ettermiddag/kveld. Jeg slapper av i dag.

Håper at du får en fin dag! :)

stjernestøv
Skrevet

Her er det spysyka, tips til middager som spysyke tåler? De er på bedringens vei, jeg har ikke fått noe ennå... må være noe lett fordøyelig....   Oppholdsvær i stad, men blåste litt, og nå litt regn. Jau.. tørrprat er greia :)

Spysyka er jo det verste som finnes :unsure:

Masse cola og salte kjeks til middag?

stjernestøv
Skrevet

Du kan jo prøve med å starte en tråd med et veldig engasjerende emne, og kanskje flere svarer.

Men jeg tror nok at det er mer liv i ettermiddag/kveld. Jeg slapper av i dag.

Håper at du får en fin dag! :)

Takk :)

Kommer ikke på noe engasjerende jeg, hehe tom i hodet. Ha en fin dag videre :)

Sikkert andre som kan starte tråder med interessant innhold! Kom igjen folkens :wub:

annlovindaen
Skrevet

Er det noe liv her inne?

Jeg er nok oftere innom her nå enn tidligere jeg   :)

Litt usikker på hva det blir til middag, jeg og gubben var på fest i går, så vi er litt slitne. Spørs om det ikke blir å bestille middag her i dag   :)  Til sønnens store glede

stjernestøv
Skrevet

Jeg er nok oftere innom her nå enn tidligere jeg   :)

Litt usikker på hva det blir til middag, jeg og gubben var på fest i går, så vi er litt slitne. Spørs om det ikke blir å bestille middag her i dag   :)  Til sønnens store glede

Beatille mat er jo godt og lettvindt :)

annlovindaen
Skrevet

Beatille mat er jo godt og lettvindt :)

Jepp   :D  :D

Og helt greit en sjelden gang   :P

Skrevet

Pannekaker med blåbærsyltetøy eller pasta med tomatsaus bør funke etter spysyka...

Skrevet

Hjortestek, poteter, grønnsaker, tyttebær (stuede???! :P ) og saus. Bærmix med smeltet vaniljeis til dessert.

annlovindaen
Skrevet

Hjortestek, poteter, grønnsaker, tyttebær (stuede???! :P ) og saus. Bærmix med smeltet vaniljeis til dessert.

DET hørtes virkelig godt ut   :D

Skrevet

DET hørtes virkelig godt ut   :D

Og så greit når man får det servert. ;)

stjernestøv
Skrevet

Nam :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...