Gå til innhold

Pur galkap har blitt hverdagskost.

Anbefalte innlegg

Denne gangen var det en tegning på ei tavle i ei oslo-skole som en hysterisk muhammedaner trodde var Muhammed, men som i virkeligheten skulle forestille Jesus, som holdt på å utløse opptøyer med sedvanlig vold og hærværk.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.10984797

Den ulykksalige læreren turde ikke gå på jobb dagen etter, selv om også han er muslim.

Vi er i full ferd med å bli gisler i eget land.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/391492-pur-galkap-har-blitt-hverdagskost/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rahma Ibrahim var en av elevene som følte seg krenket på grunn av ryktene om at en lærer skulle ha tegnet Muhammed på tavlen.

Jøje meg...

Jeg har sluttet å forundre meg over hvor hårsåre og lettkrenkede disse muslimene er. En skrulle-religion, som må bekjempes med alle midler.

Jøje meg...

Jeg har sluttet å forundre meg over hvor hårsåre og lettkrenkede disse muslimene er. En skrulle-religion, som må bekjempes med alle midler.

Med tanke på din avatar, så passer det å påpeke at det var akkurat det Stalin også mente. Dere har foruroligende mye felles i deres syn.

Med tanke på din avatar, så passer det å påpeke at det var akkurat det Stalin også mente. Dere har foruroligende mye felles i deres syn.

Ja, det var rette ræva...som fikk livsynsforumet nedlagt grunnet sin intense hetsing av kristne. Rene mini-Stalin i sitt hat.

Og du klarer ikke å holde deg til saken, men må ty til skitten personfokus. Men annet er det ikke å forvente av en flaggskjender.

Annonse

Og du klarer ikke å holde deg til saken

Han har jo tidligere stadfestet at han har forståelse for folk som brenner, plyndrer, slår og dreper i raseri over tegninger, og vil for en gangs skyld ikke vil gjenta seg selv. I stedet er et en sedvanlig dose personfokusert pjatt.

Og du klarer ikke å holde deg til saken, men må ty til skitten personfokus. Men annet er det ikke å forvente av en flaggskjender.

Saken her er nettopp at religion er en del av Menneskerettighetene og religionsfrihet er en del av den norske Grunnloven.

Når du skriver at en religion "må bekjempes med alle midler" så går det direkte tilbake til det som skjedde med jødene under Hitler og med kristne (og andre) under Stalin.

Regner med at dette kun gikk ut over kristne nordmenn? 

Jaja, selvsagt. Finnes jo ikke kristne her lenger, så han kanaliserer heller sitt hat mot annereledes tenkede på folk som tror på Snåsamannen....og selvsagt alle som ikke deler hans visjoner om det multikulturelle Disneyland.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...