Gjest Skrevet 14. april 2013 Skrevet 14. april 2013 http://www.abcnyheter.no/nyheter/2013/04/14/rakk-ikke-skrive-ferdig-sms-foer-han-doede-i-bilkrasj Skremmende. Er det mange som gjør det? Jeg forstår ikke at de får det til en gang. Jeg har nok med å følge med på vegen. 0 Siter
Gjest Skrevet 14. april 2013 Skrevet 14. april 2013 Jeg tror også det er enkelte som finner frem musikk på på iphonen mens de kjører. Det tar mye av konsentrasjonen det også. 0 Siter
meg__123! Skrevet 14. april 2013 Skrevet 14. april 2013 Innimellom dessverre, men bare hvis jeg kjører sakte og bare korte sms.. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 14. april 2013 Skrevet 14. april 2013 http://www.abcnyheter.no/nyheter/2013/04/14/rakk-ikke-skrive-ferdig-sms-foer-han-doede-i-bilkrasj Skremmende. Er det mange som gjør det? Jeg forstår ikke at de får det til en gang. Jeg har nok med å følge med på vegen. Bare når jeg står i kø eller venter på grønt lys. 0 Siter
ARK/ml Skrevet 14. april 2013 Skrevet 14. april 2013 http://www.abcnyheter.no/nyheter/2013/04/14/rakk-ikke-skrive-ferdig-sms-foer-han-doede-i-bilkrasj Skremmende. Er det mange som gjør det? Jeg forstår ikke at de får det til en gang. Jeg har nok med å følge med på vegen. Nei, aldri. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 Selvfølgelig ikke. Må i tilfelle være at jeg sjekker en sms dersom det dumper inn en på telefonen mens jeg står i stillestående kø eller på rødt lys. Aldri i fart! Snakker ikke i telefonen i fart heller. 0 Siter
ekte nick Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 Nei aldri. Hvis noen skal låne bilen min, forsikrer jeg meg også om det samme. 0 Siter
tonie Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 Nei, det gjør jeg aldri. Faren til sønnen min gjør det hele tiden, og gjerne med begge hender på motorveien, men han er verdens beste sjåfør, så da trenger jeg heldigvis ikke være redd når de er ute på tur. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 Nei, det gjør jeg aldri. Faren til sønnen min gjør det hele tiden, og gjerne med begge hender på motorveien, men han er verdens beste sjåfør, så da trenger jeg heldigvis ikke være redd når de er ute på tur. Hvordan greier han å skrive sms mens han kjører bil, med begge hendene på motorveien? Anonymous poster hash: 71346...77c 0 Siter
annlovindaen Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 (endret) Nei, det gjør jeg aldri. Faren til sønnen min gjør det hele tiden, og gjerne med begge hender på motorveien, men han er verdens beste sjåfør, så da trenger jeg heldigvis ikke være redd når de er ute på tur. Hjelper ikke å være verdens beste sjåfør når du bruker øynene på telefonen..... Hadde ikke likt at min sønn satt på med noen som sendte sms når de kjører bil, ei heller om de er verdens beste sjåfør Endret 15. april 2013 av annlovindaen 0 Siter
tonie Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 Hjelper ikke å være verdens beste sjåfør når du bruker øynene på telefonen..... Hadde ikke likt at min sønn satt på med noen som sendte sms når de kjører bil, ei heller om de er verdens beste sjåfør Det var et forsøk på ironi. Er det i det hele tatt noe man kan gjøre med sånt? Man har ingen kontroll over andre enn seg selv, dessverre. 0 Siter
annlovindaen Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 Det var et forsøk på ironi. Er det i det hele tatt noe man kan gjøre med sånt? Man har ingen kontroll over andre enn seg selv, dessverre. Klarte ikke å lese at det var ironi Men ja - det er mange som sitter og trykker og taster på mobilen sin når de kjører, jeg ser det ofte når jeg sitter på bussen til og fra jobb. Ser mange som driver på med mobilen, og flere som sitter med avisen over rattet. Skremmende. Ikke rart det skjer mange ulykker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.