Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2013/04/14/rakk-ikke-skrive-ferdig-sms-foer-han-doede-i-bilkrasj

Skremmende. Er det mange som gjør det? Jeg forstår ikke at de får det til en gang.  Jeg har nok med å følge med på vegen.

Bare når jeg står i kø eller venter på grønt lys.

Annonse

AnonymBruker

Nei, det gjør jeg aldri. Faren til sønnen min gjør det hele tiden, og gjerne med begge hender på motorveien, men han er verdens beste sjåfør, så da trenger jeg heldigvis ikke være redd når de er ute på tur.

Hvordan greier han å skrive sms mens han kjører bil, med begge hendene på motorveien?

:blink:

Anonymous poster hash: 71346...77c

annlovindaen

Nei, det gjør jeg aldri. Faren til sønnen min gjør det hele tiden, og gjerne med begge hender på motorveien, men han er verdens beste sjåfør, så da trenger jeg heldigvis ikke være redd når de er ute på tur.

Hjelper ikke å være verdens beste sjåfør når du bruker øynene på telefonen.....

Hadde ikke likt at min sønn satt på med noen som sendte sms når de kjører bil, ei heller om de er verdens beste sjåfør

Endret av annlovindaen

Hjelper ikke å være verdens beste sjåfør når du bruker øynene på telefonen.....

Hadde ikke likt at min sønn satt på med noen som sendte sms når de kjører bil, ei heller om de er verdens beste sjåfør

Det var et forsøk på ironi. Er det i det hele tatt noe man kan gjøre med sånt? Man har ingen kontroll over andre enn seg selv, dessverre.

annlovindaen

Det var et forsøk på ironi. Er det i det hele tatt noe man kan gjøre med sånt? Man har ingen kontroll over andre enn seg selv, dessverre.

Klarte ikke å lese at det var ironi   :)

Men ja - det er mange som sitter og trykker og taster på mobilen sin når de kjører, jeg ser det ofte når jeg sitter på bussen til og fra jobb. Ser mange som driver på med mobilen, og flere som sitter med avisen over rattet. Skremmende. Ikke rart det skjer mange ulykker

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...