Gå til innhold

13 åringen sa noe veldig stygt til meg..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jenta mi på 13 sa noe som såret meg.. Jeg har vært gjennom en operasjon som det er usikkert om var vellykket. Fortalte dette til dattra mi og forklarte at jeg kanskje må gjennom en ny operasjon som innebærer en litt større risiko.( Alternativet er å leve med plager resten av livet. Ikke "livstruende" men dog, veldig plagsomt og ubehagelig ) Hun svarte kjekt " Er det så nøye da? Du skal jo dø snart uansett.. Om et par år.."

Jeg ble så forskrekket at jeg nesten ikke fikk sagt noe.. Hun er ellers ei veldig grei jente. Og hun prøvde nok på å være "morsom", men dette synes jeg var drøyt..

Hvordan ville dere ha reagert og evt respondert på det? Dette er noe av det styggeste noen har sagt til meg, fleip eller ei..

Anonymous poster hash: 30c7d...c6c

Anonymous poster hash: 30c7d...c6c

Fortsetter under...

Slike ting ser helt annerledes ut fra en 13-årings ståsted.  For dem ble universet til i ca. år 2000, og de regner seg som udødelige. 

Har du noen gang regnet på f.eks. hvor gamle de lærerne du hadde på ungdomsskolen som du trodde hadde "en fot i grava", egentlig var?

Jeg har en venninne som husker at hun tenkte "hva er vitsen?!" da foreldrene hennes skilte seg omtrent da hun og brødrene ble voksne og flyttet hjemmefra.  Hun ser litt annerledes på dette nå som vi er i begynnelsen av 50-årene...

Du kan godt minne henne om hvor mange leveår du antakelig har igjen og fortelle at slike bemerkninger ikke er spesielt morsomme, men jeg synes ikke du skal tenke på det som veldig stygt - bare veldig ubetenksomt. 

Slike ting ser helt annerledes ut fra en 13-årings ståsted.  For dem ble universet til i ca. år 2000, og de regner seg som udødelige. 

Har du noen gang regnet på f.eks. hvor gamle de lærerne du hadde på ungdomsskolen som du trodde hadde "en fot i grava", egentlig var?

Jeg har en venninne som husker at hun tenkte "hva er vitsen?!" da foreldrene hennes skilte seg omtrent da hun og brødrene ble voksne og flyttet hjemmefra.  Hun ser litt annerledes på dette nå som vi er i begynnelsen av 50-årene...

Du kan godt minne henne om hvor mange leveår du antakelig har igjen og fortelle at slike bemerkninger ikke er spesielt morsomme, men jeg synes ikke du skal tenke på det som veldig stygt - bare veldig ubetenksomt. 

Støttes :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...