smurf78 Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 Noen her som har Nespresso maskin som har bestilt kapsler gjennom Nespresso club? Hører noen sier at de sender med gratis stæsj av og til, som sjokolade osv. Har noen her fått det? En gang når jeg bestilte fikk jeg en ekstra pakke med 25 pakker med kapsler, men trodde de hadde pakket feil. 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 Nei, ikke det jeg kjenner til. Noen her som har Nespresso maskin som har bestilt kapsler gjennom Nespresso club? Hører noen sier at de sender med gratis stæsj av og til, som sjokolade osv. Har noen her fått det? En gang når jeg bestilte fikk jeg en ekstra pakke med 25 pakker med kapsler, men trodde de hadde pakket feil. 0 Siter
annlovindaen Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 Noen her som har Nespresso maskin som har bestilt kapsler gjennom Nespresso club? Hører noen sier at de sender med gratis stæsj av og til, som sjokolade osv. Har noen her fått det? En gang når jeg bestilte fikk jeg en ekstra pakke med 25 pakker med kapsler, men trodde de hadde pakket feil. Vi bestiller kapsler til kaffemaskinen jevnlig, og har gjort det i 1,5 år, vi har aldri fått noe gaver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.