Gå til innhold

Er det greit at vi bruker IP Board Mobile også på pc?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis vi går inn på "endre forumutseende" kommer 3 valg opp:

IP Board Mobile, Doktoronline (import) og Doktoronline (gjest).

Hva er forskjellen på Doktoronline (import) og Doktoronline (gjest)?

Er det greit å velge å bruke IP Board Mobile også på pc?

Da blir det ikke like mye luft mellom innleggene, og jeg synes at det blir bedre å lese slik.

Anonymous poster hash: 021ce...ae9

Fortsetter under...

AnonymBruker

Da blir det ikke like mye luft mellom innleggene, og jeg synes at det blir bedre å lese slik.

Tilleggsspørsmål:

Jeg fikk ikke frem "vis nytt innhold" når jeg prøvde IP Board Mobile også på pc, Hvordan får jeg frem "vis nytt innhold?

(Det gikk helt greit å lese på de forskjellige forum).

Gjest Admin Doktoronline

Tilleggsspørsmål:

Jeg fikk ikke frem "vis nytt innhold" når jeg prøvde IP Board Mobile også på pc, Hvordan får jeg frem "vis nytt innhold?

(Det gikk helt greit å lese på de forskjellige forum).

Hei, det går helt fint an å bruke mobilutgaven på pc, da endrer du bare i bunnen. Noen funksjoner faller bort da, men det meste skal være der.

Når det kommer til “Vis nytt innhold” finner du det når du trykker på knappen oppe i høyre hjørne. For å få opp flere tråder enn det som kommer opp på første forsøk kan du trykke på knappen “Tid”. Da kan du velge hvor langt tilbake det skal gå.

AnonymBruker

Hei, det går helt fint an å bruke mobilutgaven på pc, da endrer du bare i bunnen. Noen funksjoner faller bort da, men det meste skal være der.

Når det kommer til “Vis nytt innhold” finner du det når du trykker på knappen oppe i høyre hjørne. For å få opp flere tråder enn det som kommer opp på første forsøk kan du trykke på knappen “Tid”. Da kan du velge hvor langt tilbake det skal gå.

Takk!

Jeg håper at dere får en fin dag :)

AnonymBruker

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...