Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Admin Doktoronline

Hei, husk at dersom dere brenner inne med spørsmål eller trenger hjelp/veiledning, post dem i Webmaster-forumet, gjerne i denne tråden som er opprettet til formålet:

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/390459-velkommen-til-nytt-forum/

Det er også lettere for oss å gjøre forbedringer osv. dersom vi får konkrete spørsmål fra dere. Diskusjoner mellom brukerne som ikke inneholder spørsmål rettet til oss, er vi derimot varsomme med å blande oss inn i.  ;)   

Fortsetter under...

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ayia

14

• cathlin

12

• AnonymBruker

12

Jeg har vært positiv helt fra starten av, men nå begynnrr jeg å bli utålmodig.

Hadde jeg vært helt ny bruker, ville jeg ikke brukt så mye tid på å bli kjent med et tungvint forum. Men pga lang fartstid og at jeg føler jeg "kjenner" flere trivelige brukere samt at det er så allsidige tema som tas opp, har jeg tatt meg tid. Jeg synes fortsatt det er tungvint, så det kan hende jeg bare leser her inne uten å delta. Jeg savner gamle dol.

Hva med deg/dere?

På mange måter er jeg det, det er fresh og fint, jeg oppdager stadig nye funksjoner som gjør alt litt mer enkelt (ting tar tid med meg...). Men bevares som jeg savner "Svar til meg" funksjonen.

Jeg føler jeg leser mye av det samme hele tiden ved at hele innlegget kopieres inn i det alle skriver, dette kan jo lett løses ved at man klipper det bort selv men jeg synes det er så unødvendig, det tar mye plass og tid, fryktelig tungvindt. 

I motsetning til andre synes jeg det er greit at en kun har mulighet til å signere med "anonym" eller sitt eget nick, jeg var lei av drøssevis med useriøse nick, det ble litt mer ordentlig nå.

Jeg vet ikke om jeg synes det er blitt mindre personlig,- det er vi- brukerene, som gjør dol, det håper jeg vi kan få til med det nye systemet også, vi må bare ha litt tid til å bli varm i disse nymalte korridorene.. 

Hei, husk at dersom dere brenner inne med spørsmål eller trenger hjelp/veiledning, post dem i Webmaster-forumet, gjerne i denne tråden som er opprettet til formålet:

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/390459-velkommen-til-nytt-forum/

Det er også lettere for oss å gjøre forbedringer osv. dersom vi får konkrete spørsmål fra dere. Diskusjoner mellom brukerne som ikke inneholder spørsmål rettet til oss, er vi derimot varsomme med å blande oss inn i.  ;)   

Jeg vil bare si at det er svært beundringsverdig at dere faktisk hører på oss og tar våre ønsker seriøst. At dere er så synlige er jeg også svært glad for :-)

På mange måter er jeg det, det er fresh og fint, jeg oppdager stadig nye funksjoner som gjør alt litt mer enkelt (ting tar tid med meg...). Men bevares som jeg savner "Svar til meg" funksjonen.

Jeg føler jeg leser mye av det samme hele tiden ved at hele innlegget kopieres inn i det alle skriver, dette kan jo lett løses ved at man klipper det bort selv men jeg synes det er så unødvendig, det tar mye plass og tid, fryktelig tungvindt. 

I motsetning til andre synes jeg det er greit at en kun har mulighet til å signere med "anonym" eller sitt eget nick, jeg var lei av drøssevis med useriøse nick, det ble litt mer ordentlig nå.

Jeg vet ikke om jeg synes det er blitt mindre personlig,- det er vi- brukerene, som gjør dol, det håper jeg vi kan få til med det nye systemet også, vi må bare ha litt tid til å bli varm i disse nymalte korridorene.. 

Gjest Admin Doktoronline

Jeg vil bare si at det er svært beundringsverdig at dere faktisk hører på oss og tar våre ønsker seriøst. At dere er så synlige er jeg også svært glad for :-)

Koselig å høre. Absolutt alt av ønsker videreformidles og vurderes, selv om noe selvsagt vurderes og evt. implementeres raskere enn andre ting nå i startfasen. Men det er altså ingenting som bare blir "borte" i intet. ;)  :)  

Annonse

Hehe:-)

Jeg mener ikke at vi syter, vi påpeker faktiske problemer med det nye oppsettet.

At det ikke skal være lov å uttrykke hva man føler og savner, og finne ut av hvordan man skal bruke det nye oppsettet for å få det til å fungere som et diskusjonsforum. Og så kommer noen å sier at de gidder ikke å være her fordi det er så mye "syting", altså man ødelegger den gode stemninga fordi man påpeker problemer som det i alle fall for meg ikke er mulig å overse.

Vi er på linje her, - poenget er godt eksemplifisert fra foredraget:)

Som Xtra sa må man være forberedt på flere meninger om oppsettet i tråder som heter Er du fornøyd med oppsettet? etc.... ;-)

Vi er på linje her, - poenget er godt eksemplifisert fra foredraget:)

Som Xtra sa må man være forberedt på flere meninger om oppsettet i tråder som heter Er du fornøyd med oppsettet? etc.... ;-)

Glad jeg gikk på det foredraget;-)

Det er også slik at noen bruker mer tid på å tilpasse seg og bearbeide endringer, sånn er det bare. (Utenfor tema, men jeg kom nettopp over en bok som beskriver sånn jeg har det i forhold til en del ting, og det skikkelig kult! Jeg kan sende deg en PM hva boka heter, kanskje du også er sånn?

Annonse

AnonymBruker

Alt er relativt, men hvis man sammenligner med mange andre store og små hjørner av både cyberspace og verden ellers så synes jeg det .

Klem og peace til deg også, whoever aned wherever you are :-)

Takk! Håper at du får en fin kveld :)

Jeg må snart prøve å sove litt

Anonymous poster hash: a481b...087

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...