Ayia Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 Du har et poeng! Jeg er lei av meg selv og klarer visst ikke å bli voksen og selvstendig... Klart du kan, tullsjur Velg å vær sjefen i livet ditt, og ikke gjør deg selv liten. Ikke dyrk redsel og ensomhet - ut og lev! Men først - fastlegen 0 Siter
Versence Skrevet 21. april 2013 Forfatter Skrevet 21. april 2013 Ja, men denne sjefen vil ikke være "mislykket". Føles helt håpløst å være alene, mens alle gifter seg. Umulig å treffe noen ny som ikke har en haug bagasje. I det siste har jeg skydd byen og single (smådesperate) venner. Jeg vil så gjerne ha ro, stabilitet og forutsigbarhet. Kunne planlegge og forme egen framtid. I morgen er det jobb igjen- ikke forberedt, så får vel ikke sove i natt. Mer ansvar venter også. Klarte jo ikke si nei. Jeg vet ikke helt hva fastlegen skal hjelpe med.. Ingen tabl kan hjelpe mot sorg. *klagehumør her, ja...* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.