Gå til innhold

Skal operere inn brystprotese!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har størrelse B75 fra før, men ønsker meg litt større bryster! Blir de mer naturlig når du har litt pupper fra før, og ikke så harde som de kanskje ellers ville blitt med mindre bryster?

Jeg har bestillt time til operasjon, men begynner å få litt kalde føtter. Jeg skal ha et innlegg på 250 gram, kommer de til å bli veldig mye større etterpå?

Puppene mine er ellers veldig myke, kommer det til å være stor forskjell på det? Har sett på en side med damer som har tatt protese, men jeg syns ikke de ser så veldig naturlig ut, men da har også disse hatt veldig små bryster fra før. Har det noe å si?

Hilsen usikker!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39160-skal-operere-inn-brystprotese/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jente 31

Hei,

Jeg har silikonproteser, har hatt dem siden 1992. Jeg var som deg 75 B og gikk opp til C-cup.

Jeg ble kjempefornøyd, puppene ble ikke harde, bare veldig faste ;-) De ser heller ikke unaturlige ut, ingen kunne se at jeg hadde proteser. Heller ikke gutter jeg var sammen med!

Nå er det snart 10 år siden jeg fikk dem og jeg har fått ei lita jente på 3 mnd. Puppene har forandret seg etter graviditeten. De er ikke så faste lenger og de har blitt mye mykere. Men det er helt normalt.

Lykke til ;-)

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Hei,

Jeg har silikonproteser, har hatt dem siden 1992. Jeg var som deg 75 B og gikk opp til C-cup.

Jeg ble kjempefornøyd, puppene ble ikke harde, bare veldig faste ;-) De ser heller ikke unaturlige ut, ingen kunne se at jeg hadde proteser. Heller ikke gutter jeg var sammen med!

Nå er det snart 10 år siden jeg fikk dem og jeg har fått ei lita jente på 3 mnd. Puppene har forandret seg etter graviditeten. De er ikke så faste lenger og de har blitt mye mykere. Men det er helt normalt.

Lykke til ;-)

Hvor mye større du blir av en protese på 250 cc vil avhenge sterkt av hvordan din kroppsbygning er, og hvor mye bryst du har fra før.Generelt kan sies at den vil gi større endring jo mindre man er i kroppen, og jo mindre brystene er på forhånd. Fasongen og resultatet blir ofte enda mer naturlig når brystene har litt størrelse på forhånd, fordi det da er mer vev som dekker over protesen.

Hvis du ikke får hårdhet (kapseldannelse), vil brystene kjennes normale i konsistens etter operasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...