Gå til innhold

Hvorfor og hvordan photo.php

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til får jeg mailer med vedlegg som tydeligvis er noe som kalles photo.php. De klarer ikke jeg å hente fram. Nå som jeg har lirket noen bilder ut av Facebook og lagt dem opp på Skrivebordet og ville sende dem videre til en i familien som ikke er på FB - så skjer det samme. Vedlegget til mailen lar seg ikke vise, og jeg får en beskjed om at pc'en min ikke har noen fil eller noe program for dette.

Så legger jeg merke til at mange andre bilder på Facebook har samme betegnelse. Og jeg fatter verken hva det betyr/er eller hvordan jeg skal skaffe meg det på maskinen min. Høres dette helt dustete ut, er det bare et godt bevis på hvor lite jeg skjønner av den greia der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...