Gå til innhold

Er det systembolag på Nordby kjøpesenter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Familiens russ har klart å forhandle seg til en harrytur for å redusere russetidens utgifter. Dessverre mangler jeg erfaring på området, og lurer på hvor langt over grensen vi må dra for å finne et systembolag? (For de selger vel ikke vin i butikk?). Tenkte kjøre i retning Strømstad, tror det er det nærmeste.

Anonymous poster hash: 85832...528

Fortsetter under...

Familiens russ har klart å forhandle seg til en harrytur for å redusere russetidens utgifter. Dessverre mangler jeg erfaring på området, og lurer på hvor langt over grensen vi må dra for å finne et systembolag? (For de selger vel ikke vin i butikk?). Tenkte kjøre i retning Strømstad, tror det er det nærmeste.

Intet Systembolag på Nordbysenteret. Bor dere i Oslo er det ca 13 kilometer kortere til Charlottenberg enn til Strømstad, men det tar ca like lang tid.

AnonymBruker

Intet Systembolag på Nordbysenteret. Bor dere i Oslo er det ca 13 kilometer kortere til Charlottenberg enn til Strømstad, men det tar ca like lang tid.

Takk for svar. Bor i Follo, midt mellom Ski og Ås, så jeg forestiller meg at Strømstad er nærmest? Vet du om det er enkelt å finne frem i Strømstad.

Har hørt andre si at Charlottenberg er et bedre alternativ? (Kunne jo evt. ha kjørt dit i forbindelse med at jeg allerede er i Oslo).

annlovindaen

Takk for svar. Bor i Follo, midt mellom Ski og Ås, så jeg forestiller meg at Strømstad er nærmest? Vet du om det er enkelt å finne frem i Strømstad.

Har hørt andre si at Charlottenberg er et bedre alternativ? (Kunne jo evt. ha kjørt dit i forbindelse med at jeg allerede er i Oslo).

Mener å huske det er to systembolag i Strømstad. Det ene er på vei inn til sentrum. Enkelt å finne fram til det. Det andre er i sentrum, også greit å finne fram til.

Vi pleier å handle på det som er rett før sentrum. 

AnonymBruker

Mener å huske det er to systembolag i Strømstad. Det ene er på vei inn til sentrum. Enkelt å finne fram til det. Det andre er i sentrum, også greit å finne fram til.

Vi pleier å handle på det som er rett før sentrum. 

Takk for hjelpen:-)

Annonse

AnonymBruker

Den ligger til venstre ved den første rundkjøringen inn mot Strømstad - umulig å ikke se :)

Hmmm.... om du visste hva jeg var i stand til _ikke_ å se. Men jeg begynner å bli mer positivt innstilt til prosjektet etter å ha sett hva dere svarer ;-)

Takk for svar. Bor i Follo, midt mellom Ski og Ås, så jeg forestiller meg at Strømstad er nærmest? Vet du om det er enkelt å finne frem i Strømstad. Har hørt andre si at Charlottenberg er et bedre alternativ? (Kunne jo evt. ha kjørt dit i forbindelse med at jeg allerede er i Oslo).

Charlottenberg har systembolag. Det er på det store kjøpesenteret der. Oversiktlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...