AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det ene er at jeg oppdaget to kuler under haken for noen mnd siden, trodde det kanskje var normalt at det var to kjertler der, det er liksom under kjevebeinet mot midten rett ved der kjevebeinet begynner... på størrelse med druer. Nå i går oppdaget jeg en øm kul på størrelse med en ert i venstre armhule mot brystet... på en måte kjennes det ut som en øm betent talgkjertel, men på et vis er den litt dypere... Bør jeg gå til lege, eller skal jeg se det an om evnt. betennelse går ned i fall det viser seg å være bare en betent talgkjertel? Og de kulene under haka - er det sånn det skal være, eller er det lymfeknuter rett og slett? Og kan man få hovne lymfeknuter ved allergi? Har merket jeg har reagert mer på pollen og støv enn før, har ikke tatt noen medisiner for det før... tenker at det er jo en slags immunreaksjon når man er allergisk, så da kan kanskje lymfeknuter hovne opp? Er seff redd for alvorlige sykdommer og. Har siste månedene vært plaget med tidvis hjertebank, puls opp i 90-104.... normalpulsen min pleier å ligge på 70-tallet. Anonymous poster hash: c250f...c50 Anonymous poster hash: c250f...c50 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/391713-hovne-lymfeknuter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det ene er at jeg oppdaget to kuler under haken for noen mnd siden, trodde det kanskje var normalt at det var to kjertler der, det er liksom under kjevebeinet mot midten rett ved der kjevebeinet begynner... på størrelse med druer. Nå i går oppdaget jeg en øm kul på størrelse med en ert i venstre armhule mot brystet... på en måte kjennes det ut som en øm betent talgkjertel, men på et vis er den litt dypere... Bør jeg gå til lege, eller skal jeg se det an om evnt. betennelse går ned i fall det viser seg å være bare en betent talgkjertel? Og de kulene under haka - er det sånn det skal være, eller er det lymfeknuter rett og slett? Og kan man få hovne lymfeknuter ved allergi? Har merket jeg har reagert mer på pollen og støv enn før, har ikke tatt noen medisiner for det før... tenker at det er jo en slags immunreaksjon når man er allergisk, så da kan kanskje lymfeknuter hovne opp? Er seff redd for alvorlige sykdommer og. Har siste månedene vært plaget med tidvis hjertebank, puls opp i 90-104.... normalpulsen min pleier å ligge på 70-tallet. Anonymous poster hash: c250f...c50 Anonymous poster hash: c250f...c50 Har også vært plaget med smerter i en fot siste ukene.... Anonymous poster hash: c250f...c50 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/391713-hovne-lymfeknuter/#findComment-3470399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.