Gå til innhold

neurontin mot angst og ?


Missimo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er dette verdt et forsøk hvis man har prøvd

Uff alt ble feil...skulle spørre om neurontin er verdt et forsøk hvis man har prøvd "alt" mot angst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har svært liten tro på at det virker.

Lurer på din mening Nhd. Når jeg har heftige panikkanfall nesten hver dag - kan jeg spørre fastlegen om sobril dersom psyk ikke vil jeg skal bruke d? Dumt spm sikkert. Jeg har jo et selvstendig valg. Kan psyk mene at jeg virkelig skal ha det sånn tenker jeg. Han er redd jeg ska bli avhengig. Forstår den men d må da gå an å gi folk en sjanse tross tidligere avhengighet? Uff føler meg dum som skriver dette. Men fortvilelsen er så stor :-(

Blir glad for svar. Håper jeg ikke har spurt altfor dumt.

Mener at en kan vel være litt menneskelig opp i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at du må ta dette opp med dine behandlere i psykiatrien. Ikke fastlegen. Du er jo for tiden i intensiv behandling, og du bør rette dine spørsmål til de som er ansvarlige for dette behandlingsopplegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener at du må ta dette opp med dine behandlere i psykiatrien. Ikke fastlegen. Du er jo for tiden i intensiv behandling, og du bør rette dine spørsmål til de som er ansvarlige for dette behandlingsopplegget.

Jeg forstår hva du mener. Men føler vel egentlig at når de stilltiende ser på at jeg har d sånn, så går d en f i meg..men har vært ærlig om mine følelser i dag og vet de mener d godt.... men d er tross alt jeg som må leve med meg selv..dag for dag og time for time :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...