Gå til innhold

Fordel med eldre "pulevenn"


Maglor

Anbefalte innlegg

Har holdt meg til yngre kvinner før, men en godt voksen dame er faktisk ikke så dumt. For eksempel spør hun ikke om godnatthistorie før hun sovner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Togli

    17

  •  cilie

    17

  • Maglor

    8

  • AnonymBruker

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ladytron

Hvis hun spør deg om å lese godnatthistorier før hun sovner er det gjerne best å sjekke leg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så lenge det ikke ble utvekslet kontater så er det sikkert OK.



Anonymous poster hash: 379ee...c32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så lenge det ikke ble utvekslet kontater så er det sikkert OK.

Anonymous poster hash: 379ee...c32

 

 

 

Jeg betalte drosja hjem fra middag uten at vi delte på det.. er jeg kriminell nå? :o

 

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask

Jeg betalte drosja hjem fra middag uten at vi delte på det.. er jeg kriminell nå? :o

 

Den er helt på grensen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er helt på grensen...

 Jeg tipset også... i kontanter. Uff hva har jeg gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun spør deg om å lese godnatthistorier før hun sovner er det gjerne best å sjekke leg ;)

 

Har faktisk lurt litt på om dette er utbredt.. damer på både 20 og 30 har ytret ønske om godnatthistorier etter en god omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annlovindaen

Jeg er igrunnen aller mest spent på hva definisjonen på en "godt voksen dame" er :P

 

Det er jeg ikke helt sikker på at jeg vil høre..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg ikke helt sikker på at jeg vil høre..........

Jeg regner selvsagt med han mener kvinner på 50 + *optimist* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner selvsagt med han mener kvinner på 50 + *optimist* :P

 

La oss bare si du ikke er så langt unna der. Det man kaller "sabre tooth cougar"? :D

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss bare si du ikke er så langt unna der. Det man kaller "sabre tooth cougar"? :D

Kommer litt an på om du mener 50 + eller 50 -  :P Det er iallefall null problemer å få seg en ung mann om man i min alder ønsker det, men om det har med godnatthistorier eller ei er jeg dog usikker på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer litt an på om du mener 50 + eller 50 -  :P Det er iallefall null problemer å få seg en ung mann om man i min alder ønsker det, men om det har med godnatthistorier eller ei er jeg dog usikker på ;)

 

Skrythals :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
AnonymBruker

Har faktisk lurt litt på om dette er utbredt.. damer på både 20 og 30 har ytret ønske om godnatthistorier etter en god omgang.

Det er jo kjent at jenter ønsker kos, prat og nærhet etter sex. Om hun ber om "godnatthistorie" er det kun fordi hun vil sikre seg at du ikke sovner;) 

Anonymous poster hash: 9083c...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrythals :P

Da skryter jeg i så fall på vegne av alle mine medsøstre på samme alder som meg, for jeg skal love deg at unge menn ikke går av veien for damer på +40 ;) De vil ha kvinner med erfaring, og så tror de at vi sliter fordi de ikke kan skjønne at menn over førti fortsatt har potensen i behold ;)

 

Ikke skjønner jeg at en tyveåring vil ha ei på førti.... Det kunne ikke ramla meg inn å rote meg borti en som var så ung, men det er meg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skryter jeg i så fall på vegne av alle mine medsøstre på samme alder som meg, for jeg skal love deg at unge menn ikke går av veien for damer på +40 ;) De vil ha kvinner med erfaring, og så tror de at vi sliter fordi de ikke kan skjønne at menn over førti fortsatt har potensen i behold ;)

Ikke skjønner jeg at en tyveåring vil ha ei på førti.... Det kunne ikke ramla meg inn å rote meg borti en som var så ung, men det er meg da ;)

20 er for ungt ja, men 30 fx hadde gått fint. :) Om enn ikke akkurat for et varig forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...