Gå til innhold

Warren Jeff's


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

60 koner var jo ganske mange. :o Hadde jeg hatt så mange, hadde jeg nok reist til Nord-Afrika og byttet bort minst 40 av dem i kameler, eller vekslet dem inn i bitcoins.  ;)



Anonymous poster hash: 83ea4...375
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Han er en skikkelig stygg faen den mannen der, er det noen som kommer til Helvete så er det nok han :angry:

 

På et veldig lavt plan, han har ødelagt mange mennesker :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en skikkelig stygg faen den mannen der, er det noen som kommer til Helvete så er det nok han :angry:

 

På et veldig lavt plan, han har ødelagt mange mennesker :o

 

Fæl fyr. Håper iallefall medfangene hans lager et helvete for han i fengselet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Fæl fyr. Håper iallefall medfangene hans lager et helvete for han i fengselet. 

 

Håper jeg og, det gjør de sikkert for han voldtok jo barn. satan selv det der, og folk tror han er en profet. Hvor sykt er det :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Å spandere fengsel på slike ser jeg på som en forbrytelse i seg selv. 

 

Ja men hvor skal de gjøre av han?

 

Han lider nok i fengsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men hvor skal de gjøre av han?

 

Han lider nok i fengsel :)

 

Kirkegården er et mer passende sted for slike som han. Får vel bare være glad for at han ikke "soner" på et "hotell" i Norge, men har fått tilhold i et "ekte fengsel" i USA. Ellers håper jeg du har rett.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Kirkegården er et mer passende sted for slike som han. Får vel bare være glad for at han ikke "soner" på et "hotell" i Norge, men har fått tilhold i et "ekte fengsel" i USA. Ellers håper jeg du har rett.  :)

 

Han får nok sitt i bøtter og spann :angry:  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GodHatesUsAll

?

 

Jeg mener bare at det må være tøft å ha 60 koner. Kanskje så tøft at fengsel er å foretrekke. De fleste av oss sliter tross alt når vi bikker 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg mener bare at det må være tøft å ha 60 koner. Kanskje så tøft at fengsel er å foretrekke. De fleste av oss sliter tross alt når vi bikker 30.

 

Kanskje et poeng det for oss dødelige, men han hadde nok mer enn 60 kr han der da han ble tatt. Djevelen tjener godt på sine undersotter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GodHatesUsAll

Tviler på at djevelen har stort med saken å gjøre. Fyren er bare nok et ekstremeksempel på hvordan kyniske mennesker kan bruke en eller annen religion til å underlegge seg hauger av folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Tviler på at djevelen har stort med saken å gjøre. Fyren er bare nok et ekstremeksempel på hvordan kyniske mennesker kan bruke en eller annen religion til å underlegge seg hauger av folk. 

 

Det er nok onde krefter som står bak :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et poeng det for oss dødelige, men han hadde nok mer enn 60 kr han der da han ble tatt. Djevelen tjener godt på sine undersotter :(

 

"GodHatesUsAll" refererte nok til 60 koner, ikke 60 kroner  ;)

 

Forøvrig tror jeg ikke at det er djevelen eller andre underjordiske makter som står bak dette; det er nok noe så "enkelt" som psykologiske mekanismer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Unnskyld, jeg leste kroner. Han hadde 80 koner.

 

Jo det er onde krefter som står bak, gode krefter står bak gode ting som hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GodHatesUsAll

 

Jo det er onde krefter som står bak, gode krefter står bak gode ting som hender.

 

Hmm, jeg tror kanskje du legger litt for mye i Lord of the Rings. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...