Gå til innhold

Er det fake når klærne er produsert i Tyrkia som er kjøpt i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var å kjøpte meg en t-shirt på en eksklusiv dyr butikk som bare selger merkeklær. På t-shirten står det merke "Tiger of sweden". Betalte 700 kr som jeg synes var dyrt. Da jeg kom hjem å skulle se på vaskeanvisningen står det er t-shirten er made in tyrkia. Er dette fake da? Ble bare litt forvirret ettersom jeg nettopp har vært i Tyrkia og der sier selgerne at alt er fake og laget i Istanbul. Hmmm

 

 



Anonymous poster hash: 91dbf...dd8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

 

Var å kjøpte meg en t-shirt på en eksklusiv dyr butikk som bare selger merkeklær. På t-shirten står det merke "Tiger of sweden". Betalte 700 kr som jeg synes var dyrt. Da jeg kom hjem å skulle se på vaskeanvisningen står det er t-shirten er made in tyrkia. Er dette fake da? Ble bare litt forvirret ettersom jeg nettopp har vært i Tyrkia og der sier selgerne at alt er fake og laget i Istanbul. Hmmm

 

 

Anonymous poster hash: 91dbf...dd8

 

Vet ikke

Men se opp for hvor du kjøper klær

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Her-kan-T-skjorten-din-vare-produsertA-7217651.html#.Uao-YZzm6Pg

 

 

Anonymous poster hash: 1b0aa...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trolig ikke fake. De får, som mange andre kjente merker, klær produsert i Tyrkia, Kina osv. 



Anonymous poster hash: 423d0...535
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som produseres her lenger, det meste kommer fra asia. Også 'gode gamle kjente norske merker'.

 

700 for en t-skjorte. jaja. De som 'holder' 'designmerket' gjør i hvertfall noen kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...