Gå til innhold

Fordel med å være autist :-)


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Hei!

 

 

det er at mennesker vil vise meg verden :-)

 

En gang blir jeg tatt på salsabar, en annen gang ølbar, så på juleshopping :-)

 

I dag pedikyr og manikyr, før det frisør :-)

 

Og ikke betaler jeg heller :-) 

 

Så har jeg fått SPA, massasje, gull og diamanter, kjolehjelp og nå høye heler, 2 par og kjole med splitt :-)

 

Bare ingen inviterer meg til dans, så går dette bra, jeg tror at hvis så skjer skal jeg heller si, "jeg danser ikke, men sett deg ned så skal jeg vise deg en flott gullbasse".

 

Noe sånt håper jeg blir min redning, sånn at jeg ikke river ned bord eller ødelegger mannen. Ja hvis han er stor og flyr avgårde med meg sånn at jeg ikke rekker snuble i gulvet så går det fint, men det fins bare sånne menn i eventyrene tror jeg. Så jeg tror jeg tar den med gullbassen.

 

Men lykkelig er jeg for det skinner på mine fingre og mine tær, og mitt hår ser jo ut som askepott :-) Jeg lo da manikyrdamen sa "gjør du dette ofte?" da sa jeg "det ser vel ikke sånn ut jeg graver i jorden jeg", da lo vi begge. 

Interesseant var det i vertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bella Dotte

Jeg tror heller det har med at du er søt og pen og snill og høflig å gjøre, enn at du er autist :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Jeg tror heller det har med at du er søt og pen og snill og høflig å gjøre, enn at du er autist :rolleyes:

Hei!

 

:lol: (håper passende ansikt) takk.

 

Pen du skal se de neglene mine, neste gang jeg ser deg håper jeg dette dyre ikke er ødelagt, jeg skinner Bella Dotte. Mer enn da jeg var hos frisøren med deg :-) Det er da voldsomt hva sminke og saker og ting gjør.

 

Jeg har kjøpt primer :-) skikkelig komisk, damer har primer i ansiktet, jeg kan vise deg, syns ikke men er det de kaller selve hemmelogheten til Hollywood, hvis du vil kan jeg smøre deg også inn i primer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...