Gå til innhold

Råd for mindre trøtthet, NHD?


vetikkemer

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på wellbutrin en stund, 150 mg. Det positive er at jeg blir mer våken og får et mer normalt behov for søvn, 6-8 timer. Det negative er at jeg blir følelsesmessig kald og aggressiv. Jeg føler meg ikke helt som meg selv på bare wellbutrin.

 

Så la jeg til 5mg cipralex for 1 mnd siden. Da føler jeg meg mer som meg selv. Det negative er at jeg blir alt for trøtt og sløv, og sover opp til 12 timer. Altså trenger jeg minst like mye søvn som uten Wellbutrin. Det tar lang tid å komme i gang med ting.

 

Har du noen råd? Er det f.eks. noe annet enn cipralex som kan legges til wellbutrin, uten den overdrevne trøttheten som bivirkning?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...