Gå til innhold

Hvor kjøper man musikk?


Miss Piggy

Anbefalte innlegg

Jeg trodde man kunne kjøpe musikk via Spotify, men det går tydligvis ikke? Hvor kan jeg få kjøpt musikk da? Trenger bare en eneste sang som jeg skal bruke i en presentasjon. Og skulle helst ha hatt den i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er skikkelig krise/hast, så er det en mulighet å bruke denne:

 

http://www.video2mp3.net/

 

Da konverterer du video fra youtube til en musikkfil. Det blir ikke megabra kvalitet, men burde holde til en presentasjon.

 

Hold tunga rett i munnen når du bruker den nettsiden, det er MYE reklame osv der. Hvis du følger godt med og leser, er det ganske enkelt :) Jeg har brukt denne masse.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. så kjedelig...

 

Jeg bruker wimp når jeg skal kjøpe musikk, koster ca 8 kr pr sang. Wimp koster 99 kr mnd, men er gratis første mnd tror jeg og det er ikke bindingstid. du kan jo se på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. så kjedelig...

 

Jeg bruker wimp når jeg skal kjøpe musikk, koster ca 8 kr pr sang. Wimp koster 99 kr mnd, men er gratis første mnd tror jeg og det er ikke bindingstid. du kan jo se på det.

Jeg fikk lasta den ned på CDNO.com for 10 kr. Tusen takk for hjelpa uansett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...