ISW Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Står i dag på maksdose SSRI (og kognitiv terapi) og har delvis, men ikke full effekt. Har lest litt om eventuelle andre midler som kan forsøkes i tillegg som enkelte har hatt god effekt av, for eksempel inositol og acetylcystein. Førstnevnte er jo et kosttilskudd og ikke til salgs i Norge, men sistnevnte kan jo kjøpes reseptfritt. Bruker det uansett ved forkjølelse og jeg innbiller meg at tvangstankene reduseres en del da, men det kan jo være placeboeffekt. Eller? Har jo også hørt mye bra om klomipramin, men siden tvangstankene mine dreier seg om angst for hjerterytme og/eller angst for å handle på en impuls og skade meg selv, tror jeg at jeg ville fått 10 ganger mer angst av å ha et preparat som BÅDE kan skape farlige hjerterytmer og være livsfarlig i større doser.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Nei, det har ikke noe for seg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Takk for svar, Kan det være gevinst i å bytte fra et SSRI til et annet da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.