AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Midt på dagen i dag tok jeg ut en pakke løvtynn kyllingfilet fra fryseren. Var meninga jeg skulle ha den til middag i dag - men matlysten forsvant her Den lå på kjøkkenbenken et par timer - men la den i kjøleskapet når den fortsatt var littegrann frossen. Kan den ligge i kjøleskapet til i morgen, og brukes da?? Anonymous poster hash: 973f6...46c 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Ja, men litt avhengig av hvor gammel den er hadde jeg ikke latt den ligge lenger enn til i morgen. Akkurat kylling og fisk blir lett bedervet og jeg er litt forsiktig der. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Midt på dagen i dag tok jeg ut en pakke løvtynn kyllingfilet fra fryseren. Var meninga jeg skulle ha den til middag i dag - men matlysten forsvant her Den lå på kjøkkenbenken et par timer - men la den i kjøleskapet når den fortsatt var littegrann frossen. Kan den ligge i kjøleskapet til i morgen, og brukes da?? Anonymous poster hash: 973f6...46c Jeg ville stekt den i kveld for sikkerhets skyld, og varmet den i morgen Anonymous poster hash: 23e4c...732 0 Siter
la cerveza mas fina Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Ingenting å bekymre seg over. Stek den i morgen. Hvis den mot formodning har blitt dårlig, så vil du kjenne det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Det går helt fint, kjøtt, da også kyllingfilet kan godt tines dagen i forveien og spises dagen etterpå. Men den er nødt til å ligge i kjøleskapet om den skal ligge over natten, da bakterier sprer seg i varmen. Jeg har tint flere ganger kjøtt dagen i forveien og har aldri blitt matforgiftet. Når produktet er tint, skal den ikke ligge for lenge i varmen, da bakterier dobles på 10 minutter. Så kast den i kjøleskapet så kan du heller kose deg med den i morgen:) Klem fra en kokkestudent Anonymous poster hash: b9b20...8d9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.