Gå til innhold

P.piller?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Er det noe som får mensen til å forsvinne?

 

Vet at p.sprøyte gjør det men da kan jeg få benskjørhet, finnes det p.piller som får mensen til å forsvinne og hvilke sort?

 

Jeg vil ikke ha p.stav heller. Har p.piller ekle bivirkninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du går på p-piller kan du går rett på neste brett to ganger - og dermed bare ha mensen hver niende uke (min lege anbefalte meg dette). Etter den tiden vil det uansett komme en mellomblødning, så det er ikke hensiktsmessig å hoppe over flere brett.

 

Noen mister mensen når de bruker minipille - mens andre får hyppigere blødninger, spesielt i begynnelsen.

 

Alle p-piller har rapporterte bivirkninger, men ikke alle merker noe til bivirkningene. Ofte må man prøve et par ulike merker før man finner det merket som fungerer best for seg...



Anonymous poster hash: d8fa2...538
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...