Gå til innhold

Hjelper trening og et sunt kosthold mot depresjon?


Karamellis

Anbefalte innlegg

 

Har han gledet seg til å reise bort?

Tror du at han kommer til å få det fint?

Hvis du tror at han kommer til å få det fint; hvis du tenker på det så kanskje det hjelper deg til å ikke være deppa pga det?

Og tenke på hva dere skal gjøre når han kommer hjem?

*klem* til deg :)

 

Takk  for råd, det hjelper faktisk :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    8

  • Madelenemie

    7

  • tjohei1

    7

  • IsteSitron

    4

Madelenemie

 

 

Hei!

 

 

?

 

Det forstod jeg ikke?

 

Men mulig du har rett. (det er bare det at her kommer personlighet inn og ikke kjønn) 

Jeg kunne aldri gjettet at det var dette, det er tydelig overført betydning, min oppfatning er således styrket. Jeg mener at enkelte mennesker er absolutt annerledes, mer følsomme og mer til å klage, men jeg mener det har med personlighet å gjøre og ikke kjønn.

 

Det jeg fikk beskjed om var å ikke kommentere i medisinspørsmål spesielt siden jeg "finner ut av"/ "tenker ut" medisinene selv og de ikke er foreskrevet eller anbefalt av en psykiater. Kun testet ut av meg selv, et slags eget uttestingprogram.

 

Jeg tror nhd er mer konkret enn som så, jeg tror han, tror, han har skrevet noe sånt til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

 

?

 

Det forstod jeg ikke?

 

Men mulig du har rett. (det er bare det at her kommer personlighet inn og ikke kjønn) 

Jeg kunne aldri gjettet at det var dette, det er tydelig overført betydning, min oppfatning er således styrket. Jeg mener at enkelte mennesker er absolutt annerledes, mer følsomme og mer til å klage, men jeg mener det har med personlighet å gjøre og ikke kjønn.

 

Det jeg fikk beskjed om var å ikke kommentere i medisinspørsmål spesielt siden jeg "finner ut av"/ "tenker ut" medisinene selv og de ikke er foreskrevet eller anbefalt av en psykiater. Kun testet ut av meg selv, et slags eget uttestingprogram.

 

Jeg tror nhd er mer konkret enn som så, jeg tror han, tror, han har skrevet noe sånt til meg.

Ok :)

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat idag skulle jeg ønske jeg var mann. Har sendt bort sønnen min og ser han ikke på en mnd. Jeg er rett og slett deppa og det gjør vondt (jeg gruer meg virkelig til mine avkom flytter ut).... Kanskje mor ikke hadde blitt så deppa om hun var mann?

Det må være deilig å være mann.

Det jeg skriver om her er vel noe annet og som også menn kjenner på :)

Hvorfor er vi kvinner sånn - er det hormoner, eller hva er det?

Jeg fikk iallefall mine antakelser bekreftet. Jeg har lagt merke til at menn er "enklere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha lest at menn tenker enklere og mer praktisk rundt løsninger. Kvinner finner ofte menns løsninger for enkle og forkaster dem. Det å akseptere menns forslag må kvinner jobbe med :)

Et morsomt eksempel var 10 ektepar som skulle løse utfordringen lav sexlyst. Ni av ti menn tenkte at det å kjøpe sexy undertøy ville hjelpe i deres parforhold. Kvinnene tenkte et de måtte samtale med sine menn om følelser. En mann mente at samtaler var løsningen også. Kvinnene mente også at mennenes løsning var for enkel og primitiv. Mennenes forslag ble bestemt utprøvd av "tekstleser", og gjett, det fungerte for ni av ti par. det fungerte for alle menn som kjøpte sexy undertøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madelenemie

Jeg mener å ha lest at menn tenker enklere og mer praktisk rundt løsninger. Kvinner finner ofte menns løsninger for enkle og forkaster dem. Det å akseptere menns forslag må kvinner jobbe med :)

Et morsomt eksempel var 10 ektepar som skulle løse utfordringen lav sexlyst. Ni av ti menn tenkte at det å kjøpe sexy undertøy ville hjelpe i deres parforhold. Kvinnene tenkte et de måtte samtale med sine menn om følelser. En mann mente at samtaler var løsningen også. Kvinnene mente også at mennenes løsning var for enkel og primitiv. Mennenes forslag ble bestemt utprøvd av "tekstleser", og gjett, det fungerte for ni av ti par. det fungerte for alle menn som kjøpte sexy undertøy :)

Hei!

 

 

Det handler ikke om menn eller kvinner, men om at kvinner må være seg selv, og det innenfor sin art slik blant ulver og tigere og andre arter.

 

Det er ikke oppsiktsvekkende å ha lyst på sex, det er naturlig, en drift og man bør tenke minst mulig rundt det, det er da det blir et "problem" hvis man starter tenke.

 

La drift være drift og glem sykluser og pms så vil alle kvinner merke både G og D og F og C punkt og de trenger ikke en gang navn for det hele er likegyldig.

 

Det er kultur og religion som er problemet, sett en kvinne og en mann i naturen og se hva som skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...