IsteSitron Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 For et år siden var jeg en alvorlig selvskader og hadde vært det siden 10 klasse. For et år siden i dag bestemte jeg meg for at jeg aldri mer skulle kutte meg selv, Jeg skulle aldri mer bli nødt til å tørke opp blod og sitte på legevakta for å sy eller å stripse. Jeg skulle aldri mer bli nødt til å smøre på bacimycin for å dempe infeksjon i sårene. Jeg skulle aldri mer bli nødt til å skifte plaster flere ganger per dag. Jeg bestemte meg for den 11/6 2012 at jeg aldri mer skulle være selvskader. I stedet for å bevise at jeg kunne kutte dypere og dypere, så skulle jeg bevise at jeg skulle klare å slutte. Jeg skulle bevise for legene og de rundt meg at jeg ikke var et umulig tilfelle og at det er mulig for selvskadere å slutte. Her sitter jeg i dag, et år har gått og jeg har holdt mitt løfte. Et år siden jeg sist var nødt til å tørke opp blod. Et år siden jeg sist var nødt til rense sår og plastre/stripse. Og ikke minst et år siden jeg sist ble kalt en selvskader. Dette er en bra dag, dette er min "fødselsdag." Jeg er ikke lenger en selvskader, jeg vil i dag kalle meg en ex selvskader. I dag blir det feiring med nachos og brus, champagnen får jeg vente litt med pga medisinene. Men feiring med kake, det blir det på torsdag i sammen med familien. Jeg er stolt, virkelig stolt, og det er familien min også. Jeg kan ikke la være å smile på en dag som denne. I dag kan jeg virkelig tillate meg selv å være glad. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Psykojenta Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Så bra , IsteSitron Det har du virkelig grunn til å være stolt av ! Stor "bursdag"klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsteSitron Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Ja. synes nesten jeg må få tillate meg selv å være stolt på en dag som denne. Og hvis jeg skal spørre meg selv om jeg noen gang vil tilbake til dit jeg var med kutting så og si hver dag, ofte flere ganger per dag, så vil jeg svare at, er det noe jeg ikke savner så er det selvskading. I flere år ville jeg ikke slutte fordi jeg trodde jeg var avhengig, det var jeg forsåvidt også, men jeg trodde det ville bli et helvete å slutte. Men jeg valgte å prøve, og her sitter jeg den dag i dag og tenker at det siste jeg vil er å få tilbake det livet jeg hadde før. Tusen takk for klemmen:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PandaAmanda Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hurra! Virkelig en dag å feire! Så fantastisk!! Du er barsk! Vær stolt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Så bra! Du er veldig flink og har grunn til å være stolt og å feire Blomst til deg her: Anonymous poster hash: b4760...93f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.