Gå til innhold

Redd for innavl


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg leste et sted i media at det var viktig med innvandring pga innavl og nordmenn trenger friske nye gener fra innvandrere. Kan dette stemme? er vi nordmenn virkelig så dumme? Er det derfor innvandrere så ofte blir  prioritert i jobb enn nordmenn?.  Er vi ikke i ferd med å utslette vår egen rase sier nå jeg.



Anonymous poster hash: 94547...d11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg leste et sted i media at det var viktig med innvandring pga innavl og nordmenn trenger friske nye gener fra innvandrere. Kan dette stemme? er vi nordmenn virkelig så dumme? Er det derfor innvandrere så ofte blir  prioritert i jobb enn nordmenn?.  Er vi ikke i ferd med å utslette vår egen rase sier nå jeg.

Anonymous poster hash: 94547...d11

 

Hvor har du det fra at innvandrere ofte blir prioritert i jobb fremfor nordmenn? Jeg tror ikke jeg kjenner til et eneste tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motorPrøysen

Det fins vel ingen egen norsk rase, men jeg håper vi får friska opp den norske genpoolen med litt innvandrergener. Kan føre til litt flere eksotiske skjønnheter og litt mindre melkebleikhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det fins vel ingen egen norsk rase, men jeg håper vi får friska opp den norske genpoolen med litt innvandrergener. Kan føre til litt flere eksotiske skjønnheter og litt mindre melkebleikhet.

Snart trenger vi ikke solkrem. Det sparer verden for millioner av kroner. Men ... jeg synes blonde er penere jeg da (og leste jeg ikke et sted at de er mer sexy og ), så genene blir ikke spredd fra meg i hvert fall. Spesielt rødhårete liker jeg ;-)

Anonymous poster hash: 94547...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et sted i media at det var viktig med innvandring pga innavl og nordmenn trenger friske nye gener fra innvandrere. Kan dette stemme? er vi nordmenn virkelig så dumme? Er det derfor innvandrere så ofte blir  prioritert i jobb enn nordmenn?.  Er vi ikke i ferd med å utslette vår egen rase sier nå jeg. Anonymous poster hash: 94547...d11

"Et sted i media", kilde takk? For å svare på dine spørsmål: Nei, det kan ikke stemme. Ja, tydeligvis er noen nordmenn svært dumme, du er et eksempel. Nei, innvandrere blir ikke prioritert i jobbmarkedet, og hvis de hadde blitt det, hadde ikke dette vært grunnen. Hvilken rase hører du til? Ikke samme som meg håper jeg. Om din rase utslettes er det nok en fordel, det er kanskje noe slikt du lest om, og misforstått. Innavlede, dumme rasister er lite attraktive å formere seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Et sted i media", kilde takk? For å svare på dine spørsmål: Nei, det kan ikke stemme. Ja, tydeligvis er noen nordmenn svært dumme, du er et eksempel. Nei, innvandrere blir ikke prioritert i jobbmarkedet, og hvis de hadde blitt det, hadde ikke dette vært grunnen. Hvilken rase hører du til? Ikke samme som meg håper jeg. Om din rase utslettes er det nok en fordel, det er kanskje noe slikt du lest om, og misforstått. Innavlede, dumme rasister er lite attraktive å formere seg med.

Og du kommer fra?

Anonymous poster hash: 94547...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norge. Og blir prioritert FORAN innvandrere i jobbsøkerprosesser, hver gang. Og vet hva jeg har lest hvor når jeg siterer en usannsynlig rar påstand jeg ønsker å diskutere. Hvis jeg hadde lest/hørt noe slikt, hadde jeg lagt merke til hvem som sa det (journalist, forsker, innvandrerskeptisk forening som hevder innvandrervennlige sier det?,). Det er ikke vanlig å bruke begrepet rase om etnisitet. og jeg anser ikke nordmenn som en egen rase, som ikke bør blande seg med andre raser, for da dør "vi" ut. Tror heller ikke "vi" bør bestrebe oss å formere oss med andre "raser" heller, i redsel for innavl.

Innlegget er helt meningsløst, når man kommer med en påstand som noen visstnok skal ha ment ( redsel for innavl, det er absurd), uten å si noe om hvem som liksom mener noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette kan da ikke være annet enn et trolleinnlegg? Innvandrere prioritert foran nordmenn ang jobber??? Det er det mest virkelighetsfjerne jeg har hørt på lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hmmm, synd at psykiatrien – såvidt meg bekjent – er mindre vågale i sin forskning i dag kontra tidligere. Har lenge undret på om eksempelvis Zyprexa kunne ha kurert "fremmedfrykt"...



Anonymous poster hash: cbef7...fdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

serenity777

Tviler på att folk som sokner til Norge igjennom mange generasjoner har problemer med innavl...

 

Derimot enkelte har enkelte av de innvandrede kulturene noen problemer med innavl, da det er svært vanlig i muslimske land att man gifter seg med søskenbarn....

 

Så de har nok genetisk mere å vinne på å blande seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

 

Jeg leste et sted i media at det var viktig med innvandring pga innavl og nordmenn trenger friske nye gener fra innvandrere. Kan dette stemme? er vi nordmenn virkelig så dumme? Er det derfor innvandrere så ofte blir  prioritert i jobb enn nordmenn?.  Er vi ikke i ferd med å utslette vår egen rase sier nå jeg.

Anonymous poster hash: 94547...d11

 

Hei1

 

Innavl er dårlig, så jo lenger borte fra, man finner sin ektefelle, egentlig bra, biologisk sett :-)

 

Nå tenker jeg fornuft og genblanding og ikke ufornuft og kultur og religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...