Gå til innhold

Forurenset celleprøve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tok celleprøve og fikk svar i dag, der det stod at prøven var forurenset og at de derfor ikke så alle cellene. Men de de så var normale, må ta ny prøve om seks måneder. Men hva betyr det at prøven var forurenset, har jeg gift inni meg eller er det pga at jeg beygnte å blø? Noen som vet?



Anonymous poster hash: a2a75...393
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg leste om at forurensning i denne sammenhengen kan f.eks være blod



 

 



Anonymous poster hash: 69c38...8a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg leste etterpå at blødninger fra slimhinnene er en vanlig årsak til forurensning av celleprøver.

Håper at du får en fin kveld :)



 

 



Anonymous poster hash: 69c38...8a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

hvorfor spør du om dette her? Ingen her kan svare på dette. Du må spørre fastlegen om dette, evt. legene som som tok testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Jeg leste etterpå at blødninger fra slimhinnene er en vanlig årsak til forurensning av celleprøver.

Håper at du får en fin kveld :)

 

 

Anonymous poster hash: 69c38...8a9

 

 

Ok, takk. Ha en fin kveld du og :)

Anonymous poster hash: a2a75...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hei,

hvorfor spør du om dette her? Ingen her kan svare på dette. Du må spørre fastlegen om dette, evt. legene som som tok testen.

 

Hei. Kan ikke spørre legen i kveld, men uansett har ikke tenkt å tenke mer på det nå :)

Anonymous poster hash: a2a75...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Hei. Kan ikke spørre legen i kveld, men uansett har ikke tenkt å tenke mer på det nå :)

Anonymous poster hash: a2a75...393

 

Du hadde sikkert fått beskjed om det, hvis det var noe annet enn blod som forurenset prøvene.

Som sagt, så er blødninger en helt vanlig grunn. Fint at du velger å ikke tenke mer på det.

Det er fint at vi kan spørre og hjelpe hverandre her på Doktoronline. God helg :)

Anonymous poster hash: 69c38...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella Dotte

Hvorfor får pasientene halve beskjeder som bare tilsier grubling og bekymring? Hva er problemet med å si at celleprøven er forurenset av blod fra en rift som oppsto under prøvetakingen? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Du hadde sikkert fått beskjed om det, hvis det var noe annet enn blod som forurenset prøvene.

Som sagt, så er blødninger en helt vanlig grunn. Fint at du velger å ikke tenke mer på det.

Det er fint at vi kan spørre og hjelpe hverandre her på Doktoronline. God helg :)

Anonymous poster hash: 69c38...8a9

 

 

Ja det er fint. God helg :)

Anonymous poster hash: a2a75...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor får pasientene halve beskjeder som bare tilsier grubling og bekymring? Hva er problemet med å si at celleprøven er forurenset av blod fra en rift som oppsto under prøvetakingen? :huh:

 

Enig.

Anonymous poster hash: a2a75...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...