Gå til innhold

"Hypnotisert" av pene damer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det normalt at en voksen mann kan bli "hypnotisert" av pene damer 16-46 år?

 

Føler meg både dum og barnslig,omtrent som han som går rett på stolpen etter å ha snudd seg mot en vakker kropp.

 

Spesiet nå som varmen har kommet og mange unge tar på seg shorts,t-skjorte med eller uten bh,og du kan ane stive vorter under.Heldigvis har de med C og D cup vett til å bruke bh.

 

Å da ha mental sykdom,gjør jo bare vondt verre,og man hamstrer da mat når det er kaldt og /eller regn.

 

Frustrasjonen blir ikke mindre med alderen,bare litt skjeldnere.

 

Solbriller? Ledige bukser med god plass? En 16-18 årig yppig mørk skjønnhet smilte til meg og reddet den uka.

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 1a400...22c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er helt normalt. Grunnleggende instinkter lar seg ikke votere bort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldeles normalt, og noe de fleste sikkert "sliter" med på denne tiden av året når folk går rundt med lite klær. Jeg må blokkere ut alle vakre menn når jeg kjører bil, ellers kunne jeg sikkert kjørt inn i en stolpe, haha!

 

Nyt det, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldeles normalt, og noe de fleste sikkert "sliter" med på denne tiden av året når folk går rundt med lite klær. Jeg må blokkere ut alle vakre menn når jeg kjører bil, ellers kunne jeg sikkert kjørt inn i en stolpe, haha!

 

Nyt det, du.

Hvordan greier du å blokkere dem ut? :huh:

Fremgangsmåte ønskes :wub:

Anonymous poster hash: 7ffb5...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

serenity777

Ekkelt. :wacko:  Din beskrivelse var rett og slett ekkel.

Jeg er sikker på att dersom trådstarter var kvinne som snakket slik om menn, så ville ingen reagert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan greier du å blokkere dem ut? :huh:

Fremgangsmåte ønskes :wub:

Anonymous poster hash: 7ffb5...498

 

Jeg bestemmer meg bare for at de ikke er der. Jeg har ganske mye viljestyrke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på att dersom trådstarter var kvinne som snakket slik om menn, så ville ingen reagert...

 

Det er jeg helt enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekkelt. :wacko:  Din beskrivelse var rett og slett ekkel.

 

Den var bare ærlig,

 

Anonymous poster hash: cec93...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bella Dotte

Jeg har store problemer med å forstå spøk enkelte ganger. Driver dere gjøn med meg fordi jeg har Asperger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store problemer med å forstå spøk enkelte ganger. Driver dere gjøn med meg fordi jeg har Asperger?

Såvidt jeg kan skjønne er det ingen som driver gjøn med deg i denne tråden. :) Jeg kan skjønne at du synes beskrivelsen var litt i overkant, men jeg tror nok det bare var en typisk mannlig måte å skryte av hvor mange flotte damer det er der ute. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg synes trådstarter virker som en som sikler på unge jenter i sommertøy, og jeg liker det ikke. Alle kan vi oppleve å se flotte mennesker om sommeren, og jeg innrømmer jo glatt at jeg også kan bli betatt av solbrune sterke menn i shorts og singlet eller bar overkropp - men å bruke ordet hypnotisert virker veldig overdrevent og "siklete" synes jeg. Særlig når trådtarter snakker om jenter helt ned mot 15 års alderen.

 

En kan kikke - ja - men dersom dette går helt til hodet på en og en ikke klarer å tenke på annet, så mener jeg at det ikke er normalt, og ikke rett. Jenter og kvinner må da kunne gå kledd i sommertøy uten å bli sett på som sex-objekter, mener nå jeg.

 

Høres sikkert ut som en snerpete gammel kjerring nå, men det får heller være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres sikkert ut som en snerpete gammel kjerring nå, men det får heller være...

Jeg er en til tider snerpete halvgammel kjerring, og er helt enig med deg, så det kan tyde på det ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Jeg synes trådstarter virker som en som sikler på unge jenter i sommertøy, og jeg liker det ikke. Alle kan vi oppleve å se flotte mennesker om sommeren, og jeg innrømmer jo glatt at jeg også kan bli betatt av solbrune sterke menn i shorts og singlet eller bar overkropp - men å bruke ordet hypnotisert virker veldig overdrevent og "siklete" synes jeg. Særlig når trådtarter snakker om jenter helt ned mot 15 års alderen.

 

En kan kikke - ja - men dersom dette går helt til hodet på en og en ikke klarer å tenke på annet, så mener jeg at det ikke er normalt, og ikke rett. Jenter og kvinner må da kunne gå kledd i sommertøy uten å bli sett på som sex-objekter, mener nå jeg.

 

Høres sikkert ut som en snerpete gammel kjerring nå, men det får heller være...

 

Hei!

 

Det å se og synes noe er pent er ikke det samme som å se på nedverdigende som sexobjekter.

 

Noe annet er jo å bli hypnotisert dvs ikke klare la vær å stirre, det blir frekt.

 

En asperger mann jeg liker kom bort til meg og sa "du er pen" jeg svarte "takk"og "jeg liker deg", han så på meg og sa "Ja, hm,  takk" og smilte. jeg ble glad, jeg har for bare noen år siden oppdaget at min mann har rett, jeg er ganske søt, så det var en hyggelig bekreftelse på min egen oppfatning.

 

Jeg så senest i går på en ung kvinne, jeg syns hun hadde vakre ben, og jeg måtte ta meg selv i å ikke følge henne med blikket i bilspeilet. Når det kommer til egentlig tiltrekning så må flere ting på plass, ikke minst interesser.

 

Muskuløse menn forbinder jeg oftere med lite utdanning og derfor lite interessante, dermed blir det andre menn jeg finner mer tiltrekkende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg så senest i går på en ung kvinne, jeg syns hun hadde vakre ben, og jeg måtte ta meg selv i å ikke følge henne med blikket i bilspeilet. Når det kommer til egentlig tiltrekning så må flere ting på plass, ikke minst interesser.

 

Muskuløse menn forbinder jeg oftere med lite utdanning og derfor lite interessante, dermed blir det andre menn jeg finner mer tiltrekkende. 

Jeg kan også kikke på andre - både kvinner og menn og ta meg selv i å tenke at han/hun var flott, stilig, tiltrekkende osv. Men jeg går ikke og tenker på det hele tiden og lar meg forstyrre av det...

 

Morsomt at du forbinder muskuløse menn med lite utdanning. Jeg skrev "sterke menn", og med det mente jeg veltrente menn. Når jeg møter en veltrent mann i skiløypa, eller på joggetur i skogen - eller en som stuper eller svømmer - så har jeg ingen tanker om at dette er en med lite utdanning. Egentlig tvert i mot, fordi der jeg bor har veldig mange høy utdanning, og veldig mange er fysisk aktive og holder seg i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det å se og synes noe er pent er ikke det samme som å se på nedverdigende som sexobjekter.

 

Noe annet er jo å bli hypnotisert dvs ikke klare la vær å stirre, det blir frekt.

 

 

Enig i at stirring er en uting. Enkelte faller så i staver at de ikke engang er klar over at de stirrer!

 

En tidligere kjæreste av meg er et godt eksempel på det. Han er jo egentlig en høflig og grei mann, og en som absolutt ikke vil virke pågående mot kvinner, men han mister fullstendig kontrollen når han ser noe vakkert. Ofte var det jenter som var helt på grensa aldersmessig som fikk ham ut av fatning, og jeg var så flau noen ganger at jeg hadde lyst til å gjemme meg. Han stirret, og munnen falt ned så han så ut som en tomsing, og han glemte å se hvor han gikk, eller samtalen han var midt i. Det rareste var at han ikke merket det selv, og ble ordentlig fornærmet hvis jeg eller datteren sa noe. Milde måne, som han glodde!  Tror nok det var enda verre for datteren, for jentene var på hennes alder. Å se er en ting, men å stirre er noe helt annet. Litt kontroll over øynene bør voksne folk ha, synes jeg, og har de de ikke kan de i det minste kjøpe seg speilglassbriller så de kan skjule seg litt og ikke gjøre stirreobjektene og andre forlegne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...