Gå til innhold

Overføre penger på sms når man støtter en god sak


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan foregår dette?

Blir disse pengene lagt til på  telefonregningen?

Hvor lang tid tar det før mottaker får pengene (må mottaker vente til du har betalt telefonregningen?)

Hva må til for å få denne ordningen om man ønsker at f.eks venner/ familiemedlemmer skal kunne betale til hverande på denne måten?



Anonymous poster hash: 1e15c...2fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Blir disse pengene lagt til på telefonregningen?

 

Ja, de kommer på regningen din. 

 

De andre spørsmålene kan jeg ikke svare på.  Men jeg vil tro at mottaker får pengene sine relativt fort - det er teleselskapet man skylder penger hvis man ikke betaler regningen sin. 

 

Hvis du søker på "SMS-tjenester" finner du en del beskrivelser, kanskje noe om disse detaljene også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, de kommer på regningen din. 

 

De andre spørsmålene kan jeg ikke svare på.  Men jeg vil tro at mottaker får pengene sine relativt fort - det er teleselskapet man skylder penger hvis man ikke betaler regningen sin. 

 

Hvis du søker på "SMS-tjenester" finner du en del beskrivelser, kanskje noe om disse detaljene også. 

Takk for svar!

Det kunne vært greit å hatt en slik tjeneste på sitt private telefonabbonement, for de som ofte trenger å få overført penger raskt fra familie og andre. (Med forbehold om at en slik tjeneste kanskje er kostbar å ha, og at pengene ikke kommer fortere frem enn med nettbank)

Tanken om dette er inspirert fra tråd om transaksjoner i bank, der den trådstarter hadde overført penger til trengte pengene med en gang men måtte vente til mandag.

Anonymous poster hash: 1e15c...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Via banken (nettbanken) kan du sette opp SMS-tjenester og legge inn de kontonummerne du trenger å ha mulighet til å overføre penger til. Da kan du sende en sms med "betal <navn> <sum>" og pengene er overført på øyeblikket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Via banken (nettbanken) kan du sette opp SMS-tjenester og legge inn de kontonummerne du trenger å ha mulighet til å overføre penger til. Da kan du sende en sms med "betal <navn> <sum>" og pengene er overført på øyeblikket...

Genialt! :D Takk for tips!

Anonymous poster hash: 1e15c...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...