Gå til innhold

Ny kjærest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

 

Jeg er stabilt singel jeg (selvvalgt) og trives godt med det. Tror egentlig man har det best både alene og i et evt forhold, når man først har klart å få det slik at man trives med seg selv.

Anonymous poster hash: 11744...a11

 

Takk for svar! :)

Jeg er enig med deg. Det er viktig å ha det bra med seg selv før man går inn i et forhold.

Håper at du får en fin sommer! :)

Anonymous poster hash: 694e7...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

 

På NRK finnes en fantastisk serie som heter "Par i terapi" den handler nok ikke om de mest destruktive personene. Men viser at vi alle har ting med oss fra barndommen som setter spor også i det voksne liv.

 

Serien er gratis det er bare å søke den opp på PC. Alle i forhold burde se den. Tror jeg legger denne som egen tråd også. 

Anonymous poster hash: 8b59f...3d1

 

Takk for tips om serien!

God sommer! :)

Anonymous poster hash: 694e7...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk for omtanke, gode råd og klem!  :)

Det er flere mennesker som har mishandlet meg. Jo, jeg vet at de fleste mennesker er snille, og takk for det du skriver. Jeg er enig i at det er viktig å finne tryggheten i meg selv før jeg finner en mann.

Jeg håper at du får en fin og spennende sommer og at du nyter livet fremover! :)

Klem :)

Anonymous poster hash: 694e7...1b9

 

Tusen takk - og det samme til deg :) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...