Gå til innhold

Slankeoperasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har bestemt meg for å prøve å få en såkalt slankeoperasjon. Er det noen med erfaring som kan fortelle litt om dette? En ting er jo selve inngrepet-det ser jeg ganske langt frem i tid, pga utredning og ventelister.  Men jeg har hørt folk få avslag pga alder og at de ikke var store nok, andre har stått på venteliste i mange, mange år. Hvordan legger man dette frem for fastlegen? Kan man risikere at denne ikke vil henvise videre? Om man får videre henvisning, blir man da innkalt til utredning og så eventuelt satt på venteliste? Eller må man vente lenge på utredningen å så kanskje få avslag?

 

Håper noen vil svare på dette, da det betyr mye for meg.



Anonymous poster hash: 818b8...f52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er ganske lett å vite om man fyller kravene. Dersom du har BMI 40 mener jeg, eller BMI 35 og annen tillegssykdom.

 

Har du forsøkt forumet vektopersjon.no  ? Der finner du veldig masse informasjon. Mange har også tatt i Riga fra kr 50000 og oppover. 



Anonymous poster hash: 51f41...dc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ei venninne som hat tatt en sånn operasjon. Jeg vet ikke mye om operasjonen men vet at hun ikke har hatt det lett etterpå. Har hatt magesår,operert blindtarm,operert gallestein oh hatt mye plager med smerter i magen og vært mye innlagt på sykehus. Og pga at hun ikke trener men spiser mindre enn før så er hun på vei opp i vekt igjen



Anonymous poster hash: ea700...c93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...