AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 Skrevet 16. juni 2013 ....at jeg "datet" Erna Solberg! Jeg er jente selv altså, og heterofil, så det var temmelig sprøtt å drømme en slik lesbisk drøm, og det enda jeg slett ikke stemmer Høyre en gang! Måtte le da jeg våknet... :-D Anonymous poster hash: 6e15e...b38 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 Skrevet 16. juni 2013 ....at jeg "datet" Erna Solberg! Jeg er jente selv altså, og heterofil, så det var temmelig sprøtt å drømme en slik lesbisk drøm, og det enda jeg slett ikke stemmer Høyre en gang! Måtte le da jeg våknet... :-D Anonymous poster hash: 6e15e...b38 Ja, man drømmer mye rart Jeg drømte en gang om at jeg var i senga med en som jeg aldri hadde følt meg tiltrukket av. Det var rart. Er det noen av dere som vet om det er noe seriøs forskning omkring dette med hva man drømmer om, om hva forskningen evt sier om drømmer*? Anonymous poster hash: de9a8...7b3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.